Porscheov novi laboratorij na kotačima

Porsche 918 RSR

Centralno smješteni V8 razvija 555 KS pri 10.300 okretaja

918 RSR je Porscheov novi laboratorij na kotačima. Riječ je o perolakom trkaču izrađenom od
ugljičnih vlakana koji se okoristio kombiniranim pogonom viđenim u
konceptu 918 Spyder, kao i onim iz naprednog hibridnog trkaćeg
automobila 911 GT3 R Hybrid.

Jednostavno rečeno – centralno smješteni V8 razvija 555 KS pri 10.300
okretaja, a snaga se putem sekvencijalnog šesterostupanjskog mjenjača
prenosi na stražnje kotače, dok prednje kotače pogoni par elektromotora
ukupne snage 201 KS koje, umjesto baterije, napaja zamašnjak.

On pak
energiju crpi iz regenerativnog kočenja i vrti se do 36.000 okretaja u
minuti.

Vozač prema potrebi odabire kada će preusmjeriti pogon na prednje
kotače, a u Porscheu ističu da je maksimalnu snagu moguće iskoristiti u
impulsima koji traju do osam sekundi. Tu je i takozvani sustav
torque-vectoring koji, ovisno o uvjetima na stazi, razdjeljuje okretni
moment po kotaču s najviše prijemljivosti.

Sa 756 KS na raspolaganju nesumnjivo je da će 918 RSR biti jedna od
zvijezda ovogodišnjeg autosalona, a velika je vjerojatnost da ćemo ga,
baš kao i 911 GT3 R Hybrid, moći vidjeti na jednoj od FIA-inih utrka,
najvjerojatnije na natjecanjima izdržljivosti kao što je, primjerice, 24
sata Nurburgringa.

Ovakvoj mogućnosti u prilog govori i oznaka broja 22 koju koncept nosi u
čast kupea 918 kojim je Porsche 1971 osvojio 24 sata Le Mansa.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest