
Iako teži čak 1.800 kilograma, FF sprinta do stotke za 3,4 sekunde te juri 334 km/h!
Premda smo već oguglali na proizvođače koji pri predstavljanju novog
modela najavljuju revolucionarne iskorake, u Ferrariju se, kako stvari
stoje, nisu šalili kad su rekli da će nas njihov novi model, nasljednik
612 Scagliettija, šokirati!
Ferrari FF toliko je drugačiji od svih ostalih modela iz Maranella da ne
znamo gdje bismo započeli. Ako ste pri pogledu na bočni profil
pomislili da zapravo gledate BMW Z4 M Coupe, nećemo vam zamjeriti jer su
dva automobila uistinu jako nalik, no tu ujedno prestaju sve
sličnosti.
FF je dizajnirao Pininfarina, a riječ je o prvom shooting brakeu od legendarnog modela 250 GT Drogo.
Premda Ferrari još nije ustupio fotografije interijera, FF, kažu, udobno
smješta četvero odraslih putnika i nudi, pričekajte zbog dramatičnijeg
učinka, čak 430 litara prtljažnog obujma!
Da, dobro ste pročitali, FF je
najupotrebljiviji Ferrarijev automobil dosad, a u njemu ćete, ukoliko
preklopite stražnju klupu, moći prevesti i hladnjak, perilicu za rublje
ili neki drugi glomazni predmet do volumena od 800 litara.
FF je kratica od Ferrari Four, a automobil je za talijanskog proizvođača
revolucionaran i utoliko što je prvi model s pogonom na sva četiri
kotača. Sustav po imenu 4RM, navodno, teži 50 posto manje od
konvencionalnih mehanizama, u potpunosti je elektronski kontroliran te
omogućuje trenutno dijeljenje okretnog momenta po osovinama.
Automobil pogoni novi 6.3-litreni V12 s direktnim ubrizgavanjem i
tehnologijom HELE – Ferrarijevom varijantom sustava start-stop, a 660 KS
pri 8.000 o/min na sva četiri kotača se prenosi preko automatizirane
mjenjačke kutije s dvije spojke. Iako teži čak 1.800 kilograma, FF
sprinta do stotke za 3,4 sekunde te juri 334 km/h.
Više o Ferrariju Four znat ćemo nakon njegova službenog predstavljanja na međunarodnom autosalonu u Ženevi.



