Povjerenje je bitno

Kada potrošači više vjeruju proizvođačima auta nego hrane

69 posto ispitanika lansiralo je automobilsku industriju ispred telekomunikacijske, one hrane i pića te biotehnološke

Istraživanje provedeno na više od 5.000 ljudi u 23 zemlje pokazalo je da
automobilska industrija, odmah nakon tehnološke, uživa najveće
povjerenje među potrošačima. Visokom rejtingu u prilog govori i
činjenica da su ispitanici bili između 25 i 60 godina starosti,
akademski obrazovani te unutar prvih dvadeset i pet posto po primanjima
za svoju dobnu grupu.

Svakom ispitaniku postavljen je niz upita, a ispitivače je ponajviše
zanimalo koliko vjeruju da će određena industrija uvijek činiti
‘ispravan potez’.

69 posto ispitanika lansiralo je automobilsku industriju ispred
telekomunikacijske, one hrane i pića te biotehnološke, a tek se
tehnološki sektor sa 89-postotnim povjerenjem smjestio ispred
automobilskog.

Razlog tako dobre pozicije automobilske industrije među potrošačima
analitičari pronalaze u dobrovoljnim povlačenjima vozila zbog servisnih
akcija koje su obilježile minulu godinu, kao i sve većoj inicijativi
automobilskog sektora u smjeru ekoloških tehnologija.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest