
Visina je bez obzira na to bila ona samo metafora u jeziku ili stvarni doživljaj, usko povezana s ponašanjem. Ljudi su zbog nje moralniji, kooperativniji i suosjećajniji
Ljudi koje su pokretne stube u šoping-centru odvele kat više, bili su
u prosjeku 50 posto više zainteresirani za davanje humanitarnog
priloga, nego oni koji su stubama silazili, pokazalo je jedno od četiri
istraživanja profesora Larryja Sanne sa Sveučilišta Sjeverna Karolina.
Ispitanici
koji su gledali film o avionu koji leti iznad oblaka, bili su mnogo
kooperativniji u računalnim igrama od onih koji su gledali kako se auto
spušta niz nizbrdicu, pokazalo je drugo istraživanje.
Profesor
zaključuje kako je visina, bez obzira na to bila ona samo metafora u
jeziku ili stvarni doživljaj, usko povezana s ponašanjem. Ljudi su zbog
nje moralniji, kooperativniji i suosjećajniji prema drugima, prenosi 24sata.hr



