Sve je u vašoj glavi

Prava istina o kavi glasi…

Pomisao da smo uzeli kofein može proizvesti bolju i veću koncentraciju nego sam kofein

Iako je mnogima od nas nezamislivo započeti dan bez
jutarnje kave koja nas razbuđuje i održava budnima tijekom cijelog dana,
činjenice govore drugačije. Omiljeni jutarnji napitak ipak nema baš
toliku moć kako smo mi mislili, prenosi magazin.net.hr

U istraživanju provedenom na jednom britanskom sveučilištu otkrivena
je prava istina o kavi, a kako stvari stoje, ideja o njenom
razbuđivanju samo je u našoj glavi. Ne budi nas kava, već naše uvjerenje
da tome služi!

Britanski znanstvenici proučavali su 88
dobrovoljaca u dobi između 18 i 47 godina koji su veliki ljubitelji kave
i piju je dvaput dnevno. Jednoj skupini dali su kavu s kofeinom, ali im
je rečeno da nema kofeina, dok su drugi dobili bez kofeina, ali im je
rečeno da sadrži kofein. Dobiveni rezultati pokazali su da pijenje kave u
stvarnosti uopće ne utječe na našu budnost.

Ispitanici koji su pili kavu s kofeinom imali su dobre reakcije, no
najveće iznenađenje bilo je kada je otkriveno da bolje reakcije imaju
oni koji su pili kavu bez kofeina.

Zaključak cijelog istraživanja objavljenog u časopisu Appetite glasi
da je ipak sve u našoj glavi. Pomisao da smo uzeli kofein može
proizvesti bolju i veću koncentraciju nego sam kofein, tvrde stručnjaci,
i to je činjenica koju ne smijemo zaboraviti.

magazin.net.hr/eZd

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail desk.ezadar@gmail.com ili putem forme Pošalji vijest