
Imaju li žene veće grudi ili proizvođači
povećavaju brojeve grudnjaka? Vlasnica butika donjeg rublja tvrdi da nas
proizvođači obmanjuju brojkama.
Tvrtke za proizvodnju donjeg rublja stalno ‘umjetno povećavaju’ grudnjake s ciljem da laskaju ženama koje ih kupuju. Vlasnica njujorškog butika Linda Becker potvrdila je kako su moderni grudnjaci označeni smanjenim brojevima za opseg
remena i uvećanim brojevima za veličinu košarica.
Tako buduća vlasnica dobiva dvije laskave informacije – da je vitkija i da ima veće grudi. ‘Primijetila sam da su prije desetak godina svi proizvođači promijenili
brojeve bez da su nam išta rekli’, komentira Becker, koja sama sebe
titulira ‘kraljicom grudnjaka’. ‘Sve je to usmjereno prema taštini – oni
žele da mislite kako se vaš opseg smanjio, a grudi povećale.’
Opisujući što se zapravo dogodilo, ona kaže da, ono što je nekada bila
veličina 75 D, danas odgovara veličini 75 G. Gospođa Becker ima visoke
standarde za pristajanje grudnjaka: izjavila je da bi svaka žena pri
odabiru trebala savjet stručne osobe i provjeravati veličinu svakih šest
mjeseci.
A prema njezinim uputama koje prenosi Daily Mail,
žena može utvrditi ima li grudnjak koji loše pristaje prema položaju
steznika. On bi trebao stajati niže na leđima nego što mnoge žene misle.
‘On bi trebao biti na sredini između ramena i lakta’, objašnjava ona.
Grudnjak koji je dobro odabran i dobro vam pristaje može bitno
promijeniti vaš izgled. ‘Ništa ne pomaže ako potrošite 10,000 dolara na odjeću. Ako vam grudnjak nije prikladan, nećete izgledati dobro.’



