Kampanja

U velikoj humanitarnoj kampanji “Žena ženi” prikupljeno 60 tisuća kuna!

Humanitarnom kampanjom "Žena ženi" prikupljena su financijska sredstava za udrugu Europa Donna Hrvatska koja već godinama aktivno podiže svijest žena o raku dojke. Ček je u zagrebačkom Super Konzumu u Dankovečkoj ulici svečano uručila ambasadorica kampanje, dizajnerica Ivana Popović

U
humanitarnoj kampanji ”Žena ženi” koja je trajala tijekom listopada,
mjeseca posvećenog borbi protiv raka dojke, P&G, Konzum i Ivana
Popović prikupili su čak 60 tisuća kuna za udrugu Europa Donna Hrvatska
koja već godinama podiže svijest žena o raku dojke. Prikupljena
financijska sredstva svečano je uručila ambasadorica kampanje,
dizajnerica Ivana Popović.

Svrha
kampanje bila je podizanje svijesti društva o ovoj zloćudnoj bolesti te
isticanje važnosti prevencije i edukacije žena o raku dojke.

Poznata hrvatska dizajnerica Ivana Popović,
koja je i sama proživjela rak dojke, naglašava važnost redovitih
pregleda žena: “Pregled koji traje svega nekoliko sekundi treba postati
redovita aktivnost svake od nas jer uistinu spašava život. Zato sam
stala ispred ove kampanje jer ne samo da je financijskim sredstvima
omogućila nastavak rada udruge Europa Donna Hrvatska već je i potaknula
žene na brigu o svom zdravlju”.

Udruga
Europa Donna Hrvatska kojoj je namijenjen cjelokupan prihod ove
kampanje već godinama pruža potporu oboljelim ženama i podiže svijest o
važnosti samopregleda. “U Hrvatskoj godišnje od raka dojke oboli oko
2300 žena, a to je gotovo svaka deseta žena. Zato je izuzetno važna
prevencija i rano otkrivanje jer to smanjuje smrtnost za oko 30%. Ovom
kampanjom prepoznata je važnost našeg rada i edukacije o raku dojke te
smo zahvalni P&G-u i Konzumu koji su nam omogućili iznimnu
financijsku pomoć”, rekla je predsjednica udruge Europa Donna Hrvatska, dr.mr.sc. Nada Kraljević.

Predstavnici
P&G-a i Konzuma, Tea Pačak i Helena Klarić, zahvalili su svima koji
su sudjelovali u ovom humanitarnom projektu i pružili potporu ženama u
tim teškim životnim situacijama. P&G i Konzum su od svakog kupljenog
Always, Pantene, Venus i Oral-B proizvoda u Super Konzum i Maxi Konzum
prodavaonicama darovali 1 kunu udruzi Europa Donna Hrvatska sakupivši
tako čak 60 tisuća kuna.

Helena Klarić,
pomoćnica direktora Poslovnog područja maloprodaje i investicija u
Konzumu po završetku kampanje je izjavila: Posebno smo ponosni na
činjenicu da smo u suradnji s našim kupcima omogućili kvalitetniji rad
udruge Europa Donna Hrvatska te doprinjeli edukaciji žena o raku dojke”.

“Humanitarnom
kampanjom ‘Žena ženi’ dali smo svoj pečat borbi protiv raka dojke,
iskazali potporu svim oboljelim ženama te educirali žene o toj zloćudnoj
bolesti i dodatno naglasili važnost samopregleda. Vrlo smo zadovoljni
prikupljenim iznosom i zaista vjerujemo da će tih 60 tisuća kuna
omogućiti uspješan nastavak rada udruge Europa Donna Hrvatska. Rak dojke
je pošast o kojoj treba konstantno upozoravati javnost ovakvim i
sličnim akcijama.”, rekla je Tea Pačak, voditeljica ključnog kupca, P&G-a.

Financijska
sredstva prikupljena za udrugu Europa Donna Hrvatska pomoći će svim
njezinim članicama u nastavku borbe protiv raka dojke kroz daljnji rad
na isticanju važnosti zdravih životnih navika, prevencije i redovnih
pregleda žena u svim krajevima Hrvatske.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest