
Hamburger u Francuskoj ne
zna za krizu budući da je njegova prodaja u neobično naglom porastu,
premda se dugo povezivao s lošim prehrambenim navikama.
“Francuzi su upoznali hamburger zahvaljujući Quicku i
McDonald’su i smatrali su ga masnim i malo poželjnim obrokom. No u
zadnje dvije do tri godine takozvani tradicionalni restorani uvrstili su
burgere u svoje jelovnike jer bi bilo ludo ne ponuditi ga gostima”,
rekao je Bernard Boutboul, direktor agencije Gira Conseil.
Po njegovim riječima, “75 do 80 posto francuskih tradicionalnih
restorana (ima ih 110.000) ima hamburger u svojoj ponudi” i “bilježe
nevjerojatan rast prodaje od 40 posto u zadnje dvije godine”.
Francuzi danas u restoranu jedu 14 burgera na godinu po
stanovniku, što ih svrstava na drugo mjesto najvećih ljubitelja tih
obroka u Europi, iza Velike Britanije (17 komada), po studiji NPD
Groupa.
Francusko tržište drže dvije velike tvrtke, svjetski prvak brze
hrane McDonald’s i njegov konkurent Quick. Oni na francuskom teritoriju
imaju 1.200, odnosno 370 svojih objekata.
No koncem 2012. njihov američki suparnik Burger King vratio se
nakon petnaestogodišnjeg izbivanja, sramežljivo otvorivši dva svoja
restorana, jedan u zračnoj luci u Marseilleu a drugi na autocesti blizu
Reimsa.
Ta tvrtka prodire i na pariško tržište pošto je u utorak otvorila restoran u željezničkoj stanici Saint-Lazare u Parizu.



