
Čitanje, pričanje priča, pjevanje i skladanje rima već od najranije dobi značajno pomaže djeci u budućem obrazovanju jer su elokventnija, snalažljivija i pričljivija
Čitanje djeci ima
enorman utjecaj na njihov akademski uspjeh i roditelji bi im trebali
čitati već od rođenja, ističu stručnjaci s američke Akademije
pedijatara. Pričanje priča ili čitanje u ranim fazama života doista može
biti predskazatelj koliko će djeca biti napredna u vrtiću, predškolskoj
dobi, u školi, a i u kasnijem obrazovanju, piše Daily Mail.
– To ne znači da učite dvomjesečno dijete čitati – ističe dr. Danette Glassy.
Pjevanje,
igranje, pričanje i slaganje rima među aktivnostima su koji promoviraju
ranu pismenost. Što dijete bude starije možete mu više čitati priče,
slikovnice, pokazivati sličice prikladne njegovim godinama.
Važnost čitanja u ranoj dobi američki pedijatri ističu zbog slabe prakse
u njihovoj zemlji gdje tek trećina roditelja svakodnevno čita svojoj
djeci do pete godine. Većina njih se slaže da gadgete i današnju modernu tehnologiju treba skloniti od male djece,
pogotovo do njihove druge godine jer to drastično utječe na njihov
vokabular. Jedan od razloga je što tada roditelji s njima manje
razgovaraju, kao i kada je uključen televizor, a djeca dokazano najviše riječi uče od svojih roditelja.



