Kazna moguća

Zbog Shoosterove reklame reagirala i pravobraniteljica

Kazna za kršenje Zakona o ravnopravnosti spolova može doseći i milijun kuna!

Kada smo prije nekoliko dana pisali o pozivu udruge Vigilare na bojkot Shoostera zbog “degutantne” reklame,
očekivali smo i reakciju nadležnih, ali ne i da će reakcija biti
istovjetna onoj vječno uvrijeđene udruge koja se dosad uspjela izboriti
za micanje ovna Gregora i “blasfemične” reklame za Red Bull.

Naime, nakon pokretanja kampanje, oglasila se i Pravobraniteljica za
ravnopravnost spolova Višnja Ljubičić, a njezin je poruka jasna: reklama
je seksistička i diskriminirajuća, provokacija ima svoje granice, i
muškarac i žena su objektivizirani i diskriminirani.

Kazna za kršenje Zakona o ravnopravnosti spolova može doseći i milijun kuna!

“U ovom slučaju, Shooster kroz svoju reklamu, iako sugerira druženje i
osuđuje seksistički tip zabave, radi to na seksistički način
stereotipno prikazujući ženu kao muškarčevu lutku te tako ženama nameće
uloge seksualnih objekata koje isključivo služe muškarcima za zabavu.
Bez obzira što su na drugoj strani dečko i cura, promovira se stereotip
da je muškarac taj koji izabire svoju “igračku”. Da je muškarčeva zabava
ta koja je važna i koja motivira. Žena je tako u usporedivoj situaciji
stavljena u nepovoljniji položaj”, stoji u priopćenju koje u potpunosti
možete pročitati OVDJE.

Iz udruge poručuju da sa slučajem idu prema sudskom epilogu, a
prijavu je zaprimila i HURA (Hrvatsko udruženje agencija za tržišno
komuniciranje). O slučaju će biti obaviještene i ostale tvrtke čije se
marke prodaju u Shooster trgovinama Hrvatskoj, bez obzira nalaze li se
njihova predstavništva u Hrvatskoj ili inozemstvu.

Iz udruge podsjećaju da se nakon poduzete akcije, direktor
Shoosterova marketinga Marko Domić u razgovoru s predstavnicima udruge
pohvalio i naglasio da su oni “čak prekrili rupe na seks-lutki kada su
pravili reklamu” i da je “to (lutke) vrlo privlačno mladima”.

Dodaju i da nije postojala spremnost za dijalogom s predsjednikom
udruge Vicom Johnom Batarelom koji mu je nuđen više puta (što je Domić u
razgovoru s novinarima Indexa negirao i objasnio u priopćenju).

“Vrhunac svega vjerojatno je i njegova izjava da ovom reklamom na
kojoj je prikazano zajedništvo muškarca i lutke za seks, ‘podržavaju,
štoviše, potiču zajednicu muškarca i žene'”, stoji u priopćenju udruge
Vigilare.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest