
Prije nekoliko dana svjedočili smo fenomenu zvanom “haljina koja je slomila internet”,
a radilo se, ako ste koji slučajem uskraćeni za informacije, o velikoj –
globalnoj – online raspravi o tome koje je boje jedna haljina.
Nakon što je misterij riješen,
prašina se donekle slegla, no sada je slavna haljina ponovno u centru
pozornosti, ali upotrebljena u potpuno drugačije svrhe.
Afrička
kršćanska organizacija The Salvation Army iskoristila je “haljinu o
kojoj svi pričaju” u kampanji s ciljem podizanja svijesti o nasilju nad
ženama.
“Zašto je tako teško vidjeti crno i plavo? Jedna od šest žena žrtva
je nasilja”, stoji u natpisu na fotografiji na kojoj model pozira u
zlatno-bijeloj verziji popularne haljine.
“Ovom snažnom i inovativnom
porukom želimo ukazati na problem nasilja nad ženama, problem koji
društvo često zanemaruje”, rekla je za Independent glasnogovornica
organizacije The Salvation Army čiji je potez dio globalne kampanje
#StopAbuseAgainstWoman.



