
Nova kampanja Kaufland Fashion Weeka Zagreb snimljena je u vintage ozračju nekadašnje najveće pozornice društvenog života Gradske kavane, današnjeg Johanna Francka, ekskluzivne lokacije gdje se i održava ovosezonski Fashion Week i koja je uspjela, barem na trenutak, udahnuti duh starog Zagreba.
Gledajući
fotografije ove zanimljive kampanje možemo utonuti u svu ljepotu i
odvažnost nekadašnjeg gospodskog Zagreba, u svu onu profinjenost grada
koji je i onda bio jedna od glavnih europskih predstojnica mode te
osjetiti štih pravih Zagrebačkih kicoša i zagrebačkih elegantnih dama.
Glavna uloga kampanje, već tradicionalno, pripala je jednoj od najljepših Hrvatica, ovoga puta prekrasnoj Vedrani Linardić koja je zablistala u duhu dive starog Zagreba iuspjela utjeloviti svu onu ljepotu, stas, temperament, šarm, stil i odvažnost tadašnjih Zagrebačkih frajla te osvojiti mladu gospodu Purgere, glumce Juru Radnića, Luju Kunčevića i Ardijana Hasanija u čijim se pogledima iščitava fascinacija ženskom ljepotom, ljubav i obožavanje.
Obzirom
da se cijeli koncept ovosezonskog događanja bazira na vrlo intimnom
predstavljanju kolekcija pred najvećim modnim znalcima, njihovim kupcima
i predstavnicima medija, a koji ustvari podsjeća na stara vremena kada
su dizajneri svoje kolekcije predstavljali u isto tako uskom krugu
najvažnijih klijenata, upravo je najavna kampanja Fashion Weeka Zagreb
smještena u to vrijeme.
Za Vedraninu šik čipkastu klajdu (haljinu) zaslužna je zagrebačka modna dizajnerica Marina Lacković Larie čije ćemo modele gledati i u ovoj sezoni KFWZ-a. Da mladi glumci, ujedno i manekeni njegove ovosezonske revije, budu jako hercig pobrinuo se Toni Rico, make up potpisuje Kristina Atletić za Profokus uz Nyx kozmetiku, za feš frizuru zaslužna je Rene Inglese za Frizerski salon Rene, a fotografije je snimio poznati fotograf Hrvoje Serdar.
“Obzirom
na cijeli koncept ovosezonskog Kaufland Fashion Weeka Zagreb,
prikazivanja kolekcija u najužem krugu modnih znalaca i klijenata te
mjesta održavanja u samom srcu Zagreba, i kampanja je u tom retro duhu
nekog prošlog vremena. Poznato je kako su se nekada, upravo na ovim
kultnim štengama (stepenicama), u ovom istom prostoru odvijale
neke od najprestižnijih modnih revija renomiranih domaćih modnih
dizajnera pa je nekako bilo logično da ove stepenice odigraju i ključnu
ulogu u našoj kampanji” izjavila je Sarah Josipović, direktorica Fashion Weeka Zagreb te nadodala: “Ovu
sezonu sva pažnja usmjerena je isključivo na Hrvatske dizajnere i
hrvatski dizajn, kao što i sama humanitarna kampanja glavnog partnera
FW, Kauflanda poručuje – iz Hrvatske s ljubavlju!”
Još je ostalo svega nekoliko dana do
Fashion Weeka Zagreb, koji se i ovaj put organizira pod
pokroviteljsktvom grada Zagreba i TZ grada Zagreba, s partnerima
Kaufladom, Erste Plavim i HOK osiguranjem, naimeFashion Weekće se održati 8. i 9 lipnja u
samom srcu Zagreba, na glavnom zagrebačkom trgu, na kultnoj lokaciji
kavane Johann Franck, a netom objavljen ovaj zanimljiv koncept pobudio
je ogromnu zainteresiranost medija, ali i VIP gostiju koji žele pratiti
revije iz prvih redova…



