
U istraživanje je bilo uključeno 65 zemalja svijeta, a prvih 20 zaokružuju Francuzi i Nijemci koji televiziju gledaju 240 odnosno 238 minuta dnevno
Hrvati gledaju televiziju više od šest sati dnevno i po tome
su ispred njih samo Saudijci, objavila je međunarodna marketinška
agencija ZenithOptimedia.
Saudijci televiziju gledaju 407 minuta dnevno, a slijede ih
Hrvati s 377 i Rumunji s 340 minuta. Dalje su na popisu Litavci s 325,
te Srbi i Amerikanci s po 300 minuta dnevno.
U istraživanje je bilo uključeno 65 zemalja svijeta, a prvih 20
zaokružuju Francuzi i Nijemci koji televiziju gledaju 240 odnosno 238
minuta dnevno.
ZenithOptimedia također navodi da je dnevna konzumacija medija
na globalnoj razini od 2010. do 2014. porasla s 462 na 485 minuta
dnevno. To se može zahvaliti porastu korištenja interneta na kojem ljudi
provode 109,5 minuta na dan, gotovo dvostruko više nego prije četiri
godine. Istodobno, vrijeme posvećeno tradicionalnim medijima palo je s
402 na 376 minuta dnevno.
Agencija u svojoj prognozi medijske potrošnje do 2017. predviđa
da će se takav trend nastaviti. Do te godine vrijeme provedeno na
internetu narast će na gotovo 145 minuta na dan te će udio korištenja
interneta u ukupnoj medijskoj potrošnji skočiti s 12,9 posto 2010. na
28,6 posto sedam godina poslije.
I dok je internet potaknuo porast ukupne konzumacije medija,
srozao je korištenje tradicionalnih medija. U konkurenciji s internetom
najviše su izgubile novine koje se čitaju za četvrtinu manje nego prije
četiri godine i časopisi koje se čita 19 posto manje. Za usporedbu,
televiziju se gleda samo šest posto manje.
Unatoč tom relativno minornom padu gledanosti, televizija je
ostala neupitno najpopularniji medij. Globalno je u prosjeku gledaju 184
minute dnevno.



