Ženski kantun

Što zapravo plaćamo kad kupujemo šminku i zašto je tako skupa?

Žene koje obožavaju make-up novac će radije izdvojiti za ruž za usne s potpisom nekog slavnog branda, nego za novu haljinu.

Premda postoje brojni odlični brandovi s pristupačnom šminkom, svaka
šminkerica zna što znači u ruke primiti glamurozno upakirani proizvod s
najnovijih reklama.

Dok neki tvrde kako cijena zaista odražava kvalitetu, drugi smatraju kako je “sva šminka” ista, no koliko je istine u tome?

Randy Schueller, kozmetički kemičar i osnivač portala “The Beauty
Brains” u onoj je skupini koja smatra da je skupa šminka precijenjena.

Kako prenosi Stylecaster, Randy tvrdi da cijenu u samo 15 posto
opravdavaju sastojci dok se 85 posto cijene sastoji od troškova
pakiranja i marketinga te “naknade” koju plaćamo kako bi posjedovali
komad prestižnog branda.

“Kad je kozmetika u pitanju, cijena ne mora biti jednaka kvaliteti”, kaže.

Treba li nas to čuditi? Za poznato ime “porez” se plaća i u modnoj industriji, a jednako je tako i u kozmetičkoj.

Uz to, mnogi slavni brandovi ulažu velike svote u istraživanja kako bi
osmislili najbolja rješenja za našu kosu i kožu te osigurali dugotrajni
make-up pa ne treba samo tako prihvatiti činjenicu da je sva kozmetika
ista.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest