
Na ovaj će način domaćoj i inozemnoj javnosti promovirati najkvalitetniju domaću gastronomsku ponudu malih proizvođača
Croatia in a Box novi je hrvatski kulturno-turistički brand
u ulozi ambasadora domaće kulturne baštine i vrhunskih autohtonih
gastronomskih proizvoda malih proizvođača, ovih dana lansiran u formi
linije proizvoda i online trgovine.
Njegovu okosnicu sačinjava
suvremeno dizajnirana poklon-kutija čiji vizualni identitet u kontekstu
mediteranskih boja komunicira neke od ključnih simbola hrvatske baštine
poput pletera, glagoljice, paške čipke, sinjske alke, licitarskog srca,
šibenske kape, ornamenata hrvatskog sela, ribarske mreže i meandra.
Ipak, nije riječ samo o kutiji, već je naglasak na njezinom sadržaju za
koji su se pobrinuli osnivači Croatia in a Box – Anatolij
Lazinica i Sanja Milardović Lazinica.
Osim samog naziva, oni su kreirali
i usku selekciju najkvalitetnijih gastro-proizvoda malih proizvođača,
predstavljajući tako presjek hrvatske kulture proizvodnje hrane u 13
tematski osmišljenih paketa – dostupnih u internet-trgovini www.croatiainabox.com.
Na ovaj će način domaćoj i inozemnoj javnosti promovirati
najkvalitetniju domaću gastronomsku ponudu malih proizvođača koji sami
za navedeno ne posjeduju resurse, niti distribucijske kanale za izvoz.
Platforma Croatia in a Box progresivno će utjecati na razvoj
njihove međunarodne prepoznatljivosti, kao i potencijalni poslovni rast.
A domaćoj javnosti pružit će visokovrijedan sadržaj za darivanje
poslovnih partnera, prijatelja i obitelji.
Za suvremeni prikaz identiteta hrvatskog proizvoda kroz brendiranje poklon-kutije Croatia in a Box zaslužna je Izvorka Jurić, mnogostruko nagrađivana dizajnerica na području vizualne komunikacije i identiteta proizvoda.
Atraktivan dizajn poklon-kutije Croatia in a Box, osim kao ambalaža, može se kasnije upotrijebiti i u dekorativne svrhe u interijeru te za skladištenje manjih predmeta.



