Jubilarka

Ministar turizma otvorio Festival vina i kulinarstva

Ministar turizma Darko Lorencin danas je u Hotelu Esplanada Zagreb otvorio jubinalni 10. Festival vina i kulinarstva – Zagreb vinocom 2015.

Ovom prilikom ministar Lorencin je istaknuo kako se danas ljudi okreću novim trendovima, no ipak cijene izvornost i autohtonost, odnosno ono što se stvaralo stoljećima, i upravo zato je važno njegovati tradiciju i bogatstvo domaće eno-gastro ponude.

“Shvaćajući važnost gastronomije i enologije i za ukupnu turističku ponude naše zemlje, mi smo taj smo proizvod u našoj Strategiji razvoja turizma ocijenili kao jedan od ključnih turističkih proizvoda na kojima će se u budućnosti graditi razvoj turizma. To je ujedno i izuzetno važan proizvod koji se našim programom Hrvatska 365, promovira kao motiv dolaska u destinaciju izvan glavne turističke sezone.

Ključan element kreiranja gourmet proizvoda, je prije svega iskoristiti dobavljivost izvrsnih svježih namirnica koje imamo tijekom cijele godine, proizvodnju kvalitetnih i vrhunskih vina u svim regijama te mogućnost kreiranja aktraktivnih dnevnih ponuda. Mi smo uspostavljanjem programa Hrvatska 365 i novim komunikacijskim konceptom “Croatia : Full of life”, stvorili uvjete upravo za stvaranje brenda Hrvatske kao uzbudljive, cjelogodišnje gourmet destinacije. Jer Hrvatska je Full of taste, full of flavours…” , naglasio je ministar turizma Darko Lorencin prilikom otvorenja manifestacije.

Produljenje turističke sezone jedan je od glavnih izazova hrvatskog turizma, a upravo su dodatni motivi dolaska, tj. raznolika i zanimljiva ponuda koja uključuje proizvode i usluge za turiste raznih interesa i profila, neophodan element za razvoj cjelogodišnjeg turizma.

Strategija razvoja hrvatskog turizma u eno-gastro ponudi predviđa poticanje izvrsnosti u gastronomiji, izgradnju i opremanje većeg novih objekata usklađenih s tradicijskim značajkama lokalne arhitekture te s vrhunskom ponudom lokalnih delicija, uvrštavanja hrvatske eno i gastro ponude u svjetske gourmet vodiče, tematiziranje hrvatskih regija kako bi se iskoristila eno-gastronomska različitost, poticanje povezivanja lokalnih proizvođača poljoprivrednih proizvoda s ugostiteljskim sektorom, ali i poticanje ulaganja u događanja na temu hrane i pića te stvaranje specijaliziranih regionalnih agencija za razvoj gastro-enoloških putovanja s ponudom složenih programa.

“Ulazak Hrvatske u EU donosi mnoge koristi hrvatskom turizmu, a veliku priliku za dodatno jačanje konkurentnosti hrvatskog turizma vidimo upravo u zaštiti naših proizvoda zemljopisnom oznakom izvornosti Europske unije. Na taj način dobivamo dodatnu prepoznatljivost destinacije kroz prepoznatljivost naših vrhunskih proizvoda”, podcrtao je Lorencin.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest