
Zadar se trenutačno nalazi među gradovima s najviše dobivenih glasova čitatelja portala EBD
Kampanja #birajzadar, ostvarena u koordinaciji
Turističke zajednice i skupine mladih ljudi iz Zadra, koji su
volonterski osmislili koncept i tijek kampanje, bliži se kraju. Glasovanje otvoreno do srijede, 10. veljače u 22 sata.
European Best
Destinations (EBD) europska je udruga sa sjedištem u Bruxellesu, nastala
s ciljem promicanja kulture i turizma u Europi te u suradnji s
turističkim uredima i udrugom EDEN, na europskoj i svjetskoj razini
promovira veće razumijevanje bogatstva, kulture, raznolikosti i
kvalitete europskih destinacija.
Portal EBD-a broji više od 2,5 milijuna posjetitelja uz desetke tisuća pratitelja na raznim društvenim mrežama.
Klik na link birajzadar.com vodi Vas izravno na web stranicu, na
kojoj u roku nekoliko sekundi možete dati svoj glas Zadru uz samo 2
klika mišem.
>> Klikni i #birajzadar <<
Cilj kampanje je osvojiti naslov najbolje
destinacije u Europi za 2016. godini. Preostala su još samo dva dana do kraja
natjecanja za ovu laskavu titulu, do srijede, 10. veljače 2016. godine u 22 sata.
Stoga
pozivamo sve naše sugrađane, udruge, sportska društva, sportaše,
novinske redakcije, javne ustanove, glumce, umjetnike, pjevače i sve
ostale da nam se pridruže i podijele službeni vizual kampanje ili svoju
sliku, odnosno sliku s motivom Zadra uz natpis #birajzadar i linkom na
stranicu birajzadar.com na svojim profilima na društvenim mrežama.
Slike možete poslati i na e-mail adresu: info@birajzadar.com .
Službeni
profili za provedbu kampanje su facebook, instagram i twitter profili
Turističke zajednice grada Zadra pod nazivom “Like Zadar”.



