Odjeci izbora Zadra za najbolju europsku destinaciju

Priča o Zadru kao destinaciji godine zapravo tek počinje

Prošlogodišnji pobjednik Bordeaux imao je rast od 16 posto u turističkom prometu

Glas za Zadar tijekom 20 dana izbora za destinaciju godine, na uglednom belgijskom portalu “European Best Destinations
kojega prati oko 2,5 milijuna ljudi, došao je gotovo sa svih svjetskih
kontinenata, a jedan glas podrške hrvatskom i mediteranskom biseru
stigao je čak s Bahama.

Glasalo je nikad više ljudi: ukupno 288,992 ili
17,9 posto više nego 2015., dok je Zadar kao pobjednik izbora dobio
također rekordnih 57,616 glasova, od čega je 53,4 posto glasova stiglo
izvan Hrvatske. Veseli činjenica kako je pola glasova stiglo izvan
Hrvatske, nadam se kako će ti glasovi u sljedećoj turističkoj sezoni
doći u Zadar i tako postati dio priče kojoj su dali glas.

Kada pričamo o besplatnoj promociji samo tijekom izborne kampanje u
20 dana Zadar se izravno ili posredno spomenuo u više od 780 novinskih
članaka te na više od 6400 komentara sa 118,487 dijeljenja ili
takozvanih sheranja na facebook stranicama, a masivna mobilizacija
uključivala je i 96,875 novih lajkova.

Prošlogodišnji pobjednik Bordeaux imao je rast od 16 posto u turističkom prometu

Kakve turističke rezultate izbor EBD portala može donijeti
pobjedniku, u ovogodišnjem slučaju Zadru? – pitanje je na koje ćemo
odgovor dobiti početkom sljedeće godine, kada se turistički promet i
ukupno poimanje turizma u Zadru stavi pod povećalo. Kako se to laskavo
priznanje i vrhunska turistička preporuka može pretočiti u uspjeh
pokazao je primjer Bordeauxa, prošlogodišnjeg pobjednika izbora za
najbolju europsku destinaciju.

Ukupni turistički promet u Bordeauxu
povećao se za gotovo 16 posto, dok je broj međunarodnih dolazaka zabilježenih na aerodromu “Bordeaux Merignac Airport” porastao za 10,7 posto.
Prvi čovjek turizma u Bordeauxu Nicolas Martin pohvalio se još jednom
činjenicom proizašlom iz prošlogodišnje pobjede Bordeauxa u izboru za
najbolju europsku destinaciju portala “European Best Destinations”, prenosi HRturizam .

” Prihodi
po sobi u svim kategorijama hotela u Bordeauxu porasli su za čak 12,26
posto, pri čemu su zabilježeni izrazito veći dolasci gostiju iz
Britanije, Njemačke, Španjolske, Švicarske, Belgije i Italije” ističe Nicolas Martin.

Zahvaljujući društvenim mrežama i kampanji #BirajZadar koju je
volonterski vodila skupina mladih entuzijasta u suradnji s TZ Zadra,
Zadar su podržale, među ostalima, i velike svjetske sportske zvijezde
Luka Modrić i Colllin Jackson te svjetski top model Helena Šopar, a svoj
glas Zadru dao je i velika japanska televizijska zvijezda, masterchef
Toshihiro Nakatsuji.

Turistička zajednica Zadra odlično je iskoristila priliku, bez obzira
na konačni rezultat, i stvorila pozitivan buzz preko društvenih medija.
Za tu potrebu izrađeni su posebni promotivni vizuali, video, web
stranica te je doseg cijele kampanje bio impresivan – ukupno 780
novinarskih članaka koji su generirali besplatni PR te kada još zbrojimo
doseg preko društvenih mreža, svakako možemo reći kako je odrađen
odlična posao.

Priča tek počinje

No ovoj priči nije kraj, dapače, tek je na početku. Na primjeru
Bordeaux-a vidjeli smo potencijal u povećanju turističkog prometa, te za
Tz Zadra posao tek počinje. Treba opravdati ovu laskavu titulu najbolje
europske turističke destinacije, ali i generirati rast kako u dolascima
turista tako i u turističkom prometu.

“Grad i Turistička zajednica će i dalje još više ulagati u
javne površine i infrastrukturu, u programe i daljnju prezentaciju te
brendiranje Zadra. Jednom riječju, ulagat će se na svim razinama sve
više u turizam, pa će i njegova kvaliteta biti sve bolja” istaknuo je Dražen Grgurović , zamjenik predsjednika Turističkog vijeća gradske Turističke zajednice

Nadamo se kako su u Zadru svjesni potencijala i prilike te kako tek
sada trebaju povećati ulaganje u turizma na svim razinama. Zaključak je
jasan: Zadar je dobro iskoristio priliku koja mu je ponuđena, ali pravi
posao tek sada počinje.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest