
Urbani streetwear brand CHYPKA, koji je svojim prvim predstavljanjem izazvao veliku pažnju medija i modnih zaljubljenika, u sklopu showroom concept Fashion Week Zagreb/Cro a Portera i C3 Projekt Koncepta prikazao je svoju drugu kolekciju.
Spajanjem jednostavnih i funkcionalnih komada odjeće za svaki dan
te tradicionalnih ručno rađenih motiva domaće čipke, Nikola
Zorotović i Tadija Glasnović, dvojac iza branda CHYPKA, stvorio
je jedinstven i autentičan modni proizvod, koji je svojim prvim
pojavljivanjem oduševio publiku i struku.
Nepretenciozan, jednostavan, a istovremeno moćan i upečatljiv,
potpis ovog branda, iako u sebi nosi elemente hrvatske kulture,
lako prelazi i granicu te je u kratkom roku zabilježio i sjajan
poslovni uspjeh. Dostupan preko weba, a u posljednje vrijeme i u
C3 PROJEKT KONCEPT trgovini, Chypka se polako i sigurno razvija u
kvalitetan domaći brand.
Svojom novom kolekcijom, nastavlja dosljednost u potpisu koji
odiše nenametljivom jednostavnošću u par osnovnih modela, no
svaki komad za sebe kao da ima kultne osobine. Ne čudi, stoga što
ga rado odijevaju brojne poznate osobe, sportaši i pobornici
urbanog street styla.



