
Nešto novo i nešto slatko je na hrvatskim ulicama. Riječ je o domaćem streetwear brandu Sugar Ants.Ovaj zanimljiv i vizualno dinamičan brand je nastao ove godine u Vinkovcima, a pokretač ideje i vlasnik je 25-godišnji Zvonimir Šarić
Muškarac u fashion biznisu je pokazao da izvrsno razumije
trendove, modu i ono što je važno u životu, a to je boriti se za
“pravu stvar”.
Naime, glavna odlika branda su životinjski likovi koji se kroz
različite dizajnerske tehnike provlače kroz godišnje kolekcije, a
s plemenitim ciljem. Cilj branda je kroz svaku kampanju educirati
ljude o određenim problemima koji su trenutno aktualni, a vezani
uz prava životinja ili druga zbivanja u svijetu. Tako se nova
zimska kolekcija sastoji od četiri motiva koji su birani s
posebnom pažnjom.
Radi se o crnim mačkama koje su repovima spojene u krug, zatim o
ljenjivcima koji su također u krugu i vise sa žice, mravima koji
su u velikom broju razbacani po majici i na ticalima nose male
poruke različitih simbola te jedan motiv ljenjivca koji spava na
traci za trčanje i ispod je napisano Nope, poznatim jezikom
mladih.
Motivi su miks humora i ozbiljnih poruka. Mačke i ljenjivci u
krugu predstavljaju simbol zajedništva kao i mravi dok je
ljenjivac na traci za trčanje zapravo ironija modernog načina
života gdje je imperativ stavljen na odlaske u teretanu i
njegovan izgled jer ako ne ideš u teretanu nisi in. Također tu je
i dublja poruka. Crne mačke su nepravedno etiketirane kao simbol
praznovjerja pa ih ljudi izbjegavaju i u pravilu teško ih se
udomljava iz azila. Mravi su barem jednom prava muka svakog
kućanstva i ljudi ih ne vole. Ljenjivci na prvu možda jesu
smiješni i simpatični, no kada te ljudi etiketiraju kao takvog to
sigurno nema pozitivnu konotaciju.
“Naši su motivi zapravo “frikovi” koji se drže skupa i s porukom
inspiriranom od aktivističke grupe Femen “There will be millions
of us” kojom poručuju ljudima da dolazi vrijeme kad će oni biti
brojniji te kada će zajedništvo pobijediti. Ovo se referira i na
totalnu polarizaciju društva ne samo kod nas nego i na svjetskoj
sceni (kriza s izbjeglicama, USA izbori).
Tako da i ovaj put kolekcija nosi snažnu poruku pa ćemo ljude
pokušati educirati oko tih stvari kao i u prošloj kampanji te
poticati na zajedništvo i poštovanje te njegovanje različitosti.”
najavio je novu kolekciju Zvonimir s iznimnim uzbuđenjem i
ponosom, a koja se može vidjeti na Facebook
stranici.
Još jedna posebnost nove kolekcije je ta da je cijela kolekcija
oversized. Naime, krojevi su unisex, a veličine su M, L i XL, a
to vrijedi i za muškarce i za žene. Oversized kroj je posebno
zanimljiv u zimskim danima kada volimo nositi udobnu, komotnu i
toplu odjeću ne zamarajući se previše ocrtava li ona obline ili
ne i samim time se još više stavlja naglasak na poruku s majica,
a ne na sekundarne stvari. Tražite li autentičan dar za Božić, to
su svakako Sugar Ants majice.



