
Hrvatska
turistička zajednica je tijekom mjeseca ožujka provodila promotivnu kampanju
proljetne tematike “Sayhello to someone you love, sayhello to spring.
Experience spring in Croatia”.
Tako su se u mjesecu ožujku provodile aktivnosti
oglašavanja na onim tržištima koja imaju veliki potencijal za realizaciju
putovanja u periodu pred i posezone, kao što su primjerice Njemačka, Velika
Britanija, Italija, Austrija, Francuska, Švedska, Švicarska i Slovenija.
S
ciljem dodatnog jačanja promotivnih efekata, Hrvatska turistička zajednica je u
sklopu navedene proljetne kampanje pokrenula i mini kampanju na društvenim
mrežama s jednom odnajljepših ljubavnih priča, onoj o
Malenoj i Klepetanu.
Kampanja
“True love returns in the spring – the story of Klepetan& Malena” tako se
provodila na društvenim mrežama Facebook i Twitter, a animirani video uradak s
pričom o Malenoj i Klepetanu objavljen je i na službenom YouTube
kanalu HTZ-a.
Na
Facebooku je navedeni video ostvario gotovo tri milijuna pregleda, dok su
postovi ostvarili doseg od šest milijuna ljudi. Na Twitteru je video ostvario
gotovo 100 tisuća pregleda, dok su postovi ostvarili oko 700 tisuća impresija.
Animirani video kreiran je u četiri verzije, na engleskom, njemačkom,
talijanskom i francuskom jeziku, a ukupno su navedeni video uradci na YouTubeu
ostvarili oko 130 tisuća pregleda.
S odličnim
rezultatima zadovoljan je i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji je
naglasio važnost novih ideja i sadržaja u promotivnim aktivnostima. “Priča o
Malenoj i Klepetanu je i više nego dobro poznata u Hrvatskoj. Mnoge kampanje i
ideje su inspirirane upravo ovom pričom.
Međutim, naš glavni cilj je bio, kroz
ovu jedinstvenu priču o ljubavi, dodatno približiti Hrvatsku svim potencijalnim
turistima kao poželjnu destinaciju lijepih priča. Za turizam možemo reći da je
to industrija emocija i doživljaja, a ostvareni rezultati na društvenim mrežama
pokazuju da smo kod naših fanova uspjeli pobuditi emocije”, izjavio je direktor
Ivičić, dodavši kako se povratak Klepetana tako željno iščekivao i među našim
turistima.
Dodajmo kako
je kampanja izuzetno dobro prihvaćena na tržištima Njemačke, Velike Britanije i
Italije, a cijela je kampanja sigurno znatno doprinijela širenju ljubavne priče
Malene i Klepetana u svijetu.



