
Svi su ludi za Zadrom!

Nakon što je u veljači izabran za najbolju europsku destinaciju, Zadar ne silazi s naslovnica svjetskih medija!
Najveći argentinski dnevnik “Diario Clarín” iz Buenos Airesa čije objave samo na facebook stranici prati nevjerojatnih pet milijuna čitatelja, objavio je tako priču o Zadru popraćenu atraktivnim fotografijama prepoznatljivih zadarskih znamenitosti i atrakcija.
“Zadar, najbolja europska destinacija u 2016.” – naslov je teksta kojega je samo u prvom danu objave sheralo nekoliko stotina Argentinaca. Dnevnik iz Buenos Airesa navodi kako je Zadar smješten na jadranskoj obali u Dalmaciji te ga prikazuje kao povijesni hrvatski grad izvan kruga masovnog turizma. “Stari grad okružen je zidinama, a nudi mogućnost uživanja u najboljem od Hrvatske: u moru, gastronomiji, klimi i stoljećima vidljive povijesti”, piše argentinski “Diario Clarín”.
Najboljim iskustvom u Zadru, navode još Argentinci, drže fantastično uživanje u zalasku sunca na rivi.

Nisu o Zadru u Južnoj Americi pisali samo Argentinci: najveća novina u Venezueli “El Nacional” piše u sličnom tonu o ljepotama Zadra i razlozima zbog kojih ga treba vidjeti, a u svega nekoliko sati članak je putem twittera podijelilo na stotinu korisnika koji su u obje Amerike, kao i u arapskom svijetu, fanatični ljubitelji ove društvene mreže.
O Zadru se nešto ranije raspisala i “La Vanguardia” iz Barcelone, najveće katalonske novine, koje u sličnom tekstu opisuju ljepote Zadra i činjenicu kako ga je utjecajni belgijski portal “European Best Destinations” preporučio i izabrao za najbolju europsku destinaciju u 2016. godini. Kao posebnu atrakciju Katalonci navode Morske orgulje i Pozdrav suncu koji, kako pišu, “stvaraju mozaik spektakularnog svjetla i zvuka”.
Prisutnost Zadra u svjetskim medijima, njegova popularnost na društvenim mrežama te, naročito, kod turističkih agenata, turoperatora i agencija rezultat je kampanje koju već duže vremena uz Grad Zadar provodi Ured Turističke zajednice grada Zadra i sustav Hrvatske turističke zajednice.
Superman na ljetovanju u Zadru!
“Kakvo cool ime za grad, zvuči kao mjesto na kojemu ljetuje Superman!” – piše na portalu međunarodne studentske putničke agencije USIT na stranici posvećenoj Zadru koji je izabran za jedno od pet mjesta koje treba vidjeti. Jednostavno, Zadar je naše omiljeno mjesto u Europi. To je tako opuštajući i prijateljski grad plus – hrana je za umrijeti. Ne možete pogriješiti”, hvale na USIT-u atmosferičnost i gastronomsku ponudu Zadra.

O Zadru piše i britanski “The Mirror”
Prošle godine britanski “The Mirror” pisao je o Zadru kao dalmatinskom gradu “koji ima ono nešto” predstavivši turističku ponudu grada i regije, a u novom tekstu ovaj drugi najtiražniji britanski dnevnik Zadar opisuje kao “eklektičan grad na moru”, poznat po spektakularnim umjetničkim instalacijama na otvorenom, kulturnim spomenicima iz doba Rima i kao odličan izbor za mješavinu noćnog života i provoda s opuštenim uživanjem na plažama.
Odabrao honkoški Cosmopolitan: medeni mjesec u Zadru
Ako pitate uredništvo honkoškog “Cosmopolitana” gdje je najbolje provesti medeni mjesec, odgovor je više nego jasan: Zadar! U tekstu o najboljim destinacijama za nezaboravni medeni mjesec “Cosmopolitan” navodi romantičan ugođaj zadarske rive, Morskih orgulja i neponovljivo iskustvo Pozdrava suncu arhitekta Nikole Bašića. Predstavlja ekskluzivnu lokalnu hotelijersku ponudu, muzejske atrakcije te ukratko povijest grada. Idealno za – mladence!
Travel blogeri otkrivaju Zadar
Zadar je sve češće i gost na stranicama popularnih travel blogova koji su prema novim istraživanjima postali najutjecajniji medij za turiste koji na internetu odabiru turističke destinacije. Od “Viajerosa”, “Travela”, “Volana” … i tako redom na više stotina blogova u svijetu te tiskanih izdanja manje i više poznatih časopisa posvećenih kulturi putovanja Zadar je istaknut kao mjesto koje se mora vidjeti.
Svjetske zvijezde vole Morske orgulje
U travnju ove godine Morske orgulje su uvrštene među 50 najvažnijih razloga za putovanje na svijetu, uz bok kineskom Velikom zidu ili Eiffelovom tornju u Parizu! Izbor je napravio recentni nizozemski “KLM InFlight” magazin, a cijela se priča zapravo zakotrljala još prošle godine kada je članak o poznatoj zadarskoj atrakciji istodobno objavljen na portalu američkog “Huffington Posta” i britanskog “Mail Online”. Oba su prošlogodišnja članka na američkom i britanskom portalu zahvaljujući nebrojenim dijeljenjima i objavama na društvenim mrežama od Morskih orgulja napravile globalni hit, a na svoje profile uvrstile su ga mnoge svjetske sportske i estradne zvijezde. (eZd)



