MEET, FEEL, EXPLORE
Kadrovi iz promotivnog videa o Zadru na graničnim prijelazima i uz autocestu
Turistička zajednica grada Zadra posebnu pozornost pridaje vizualnom identitetu destinacije na najfrekventnijim prometnicama u Hrvatskoj i zadarskoj okolici. Ove godine efektno dizajnirani megaboardi i jumbo plakati, s motivima iz novog promotivnog filma s Nevenom Dujmović u glavnoj ulozi, postavljeni su na ulazima u Hrvatsku na graničnom prijelazu Bregana te na nekoliko vidljivih mjesta na autocesti A1, kao i na prilazima Zadru
S obzirom na to kako je prošle dvije pandemijske godine većina
turista dolazila automobilima iz okolnih zemalja, TZ grada Zadra
ciljano se i do sada oglašavala na graničnim prijelazima Bregana,
Macelj i Šentilj između Austrije i Slovenije, potom na ulazima i
izlazima s autoceste na Lučkom i kod izlaza u Posedarju, na
zagrebačkoj obilaznici kod Arena centra i sl.
- Važnost ovakvog tzv. display marketinga nije samo trenutni
utjecaj na slijed odluka putnika koji ih vide, nego i o općoj
reputaciji destinacije koja dobiva na vrijednosti s većom
vidljivošću, a provodi se u kombinaciji s online kampanjama putem
oglasa i PR članaka u istaknutim lifestyle medijima u Hrvatskoj i
na vanjskim emitivnim tržištima, ističe direktor TZ grada Zadra
Mario Paleka.
Lokacije megaboarda i jumbo plakata mijenjaju se ovisno o
vremenskom periodu, turističkom proizvodu i ciljanoj publici,
bilo da je riječ o turističkoj sezoni ili o nekoj od
manifestacija izvan glavne sezone kao što su Tuna, Sushi &
Wine Festival ili Advent.
Osim graničnih prijelaza i stalnih lokacija uz autocestu A1, ove
godine je megaboardima po prvi put pokriveno i nekoliko
uzastopnih istaknutih pozicija od Zračne luke „Franjo Tuđman“ do
zagrebačke obilaznice. Naime, zagrebačka zračna luka je nakon
potpisivanja novih ugovora s aviokompanijama, među kojima po prvi
put i s Ryanairom, postala mjesto s kojeg velik broj turista
otpočinje s obilaskom Hrvatske.
- Kada avio gosti slete i krenu prema moru rent-a-carom ili nekim
drugim načinom prijevoza, ne mogu a da ne uoče zaista upečatljive
megaboarde s motivima Zadra iz novog promotivnog filma. Vizualnim
prisustvom na frekventnim lokacijama promoviramo destinaciju i
naš novi brand identitet, što će dati svoj udio u turističkom
prometu u sljedećim godinama, pa možda već i u ovoj, ističe
Paleka.
Oko samog grada i unutar Zadarske županije jumbo plakatima
pokriveni su svi najvažniji lokalni prometni pravci.
Vezane vijesti
-
U petak, 13. prosinca, na dan Sv. Luce, u Koncertnoj dvorani braće Berse s početkom u 19 sati, adventsko pripovijedanje - "Ferali u noći- priče koje nose svjetlo".
-
U sklopu izvođenja radova tvrtke Euro projekt d.o.o. na izgradnji javnog sustava odvodnje od nedjelje, 15. prosinca 2024. godine započinje izvođenje radova na rekonstrukciji i dogradnji kanalizacijske i vodoopskrbne mreže na području gradskog naselja Vidikovac.
-
Pročitajte dnevni horoskop i doznajte što vam za današnji dan predkazuju zvijezde
-
Tijekom radova do ponovne uspostave vodoopskrbe, cisterna s vodom za ljudsku potrošnju biti će smještena na Crkvenom kod kućnog broja 11.
Izdvojeno
-
Čovjek je ključ uspjeha u turizmu - poruka je akcije "Nasmiješeno sunce" kojom su nagrađeni najuspješniji u ostvarenju protekle turističke sezone.
-
Iz zadarskog rodilišta stiže jedna lijepa vijest; zaključno s jučerašnjim danom brojimo ukupno 1.403 rođene bebe i sasvim ćemo sigurno do konca godine nadmašiti brojku od 1.421 djeteta koliko je rođeno u 2023.
-
Hepatolozi vjeruju da ne postoji "zdrav" alkohol, ali odabir sigurnijih pića s njihovog popisa može vam pomoći da svom organizmu nanesete najmanju moguću štetu.
-
Događanja u Gradskoj knjižnici Zadar u tjednu od 16. do 21. prosinca.
Reci što misliš!