Lifestyle

MEET, FEEL, EXPLORE

Kadrovi iz promotivnog videa o Zadru na graničnim prijelazima i uz autocestu

Kadrovi iz promotivnog videa o Zadru na graničnim prijelazima i uz autocestu
tz

Turistička zajednica grada Zadra posebnu pozornost pridaje vizualnom identitetu destinacije na najfrekventnijim prometnicama u Hrvatskoj i zadarskoj okolici. Ove godine efektno dizajnirani megaboardi i jumbo plakati, s motivima iz novog promotivnog filma s Nevenom Dujmović u glavnoj ulozi, postavljeni su na ulazima u Hrvatsku na graničnom prijelazu Bregana te na nekoliko vidljivih mjesta na autocesti A1, kao i na prilazima Zadru


S obzirom na to kako je prošle dvije pandemijske godine većina turista dolazila automobilima iz okolnih zemalja, TZ grada Zadra ciljano se i do sada oglašavala na graničnim prijelazima Bregana, Macelj i Šentilj između Austrije i Slovenije, potom na ulazima i izlazima s autoceste na Lučkom i kod izlaza u Posedarju, na zagrebačkoj obilaznici kod Arena centra i sl.
 
- Važnost ovakvog tzv. display marketinga nije samo trenutni utjecaj na slijed odluka putnika koji ih vide, nego i o općoj reputaciji destinacije koja dobiva na vrijednosti s većom vidljivošću, a provodi se u kombinaciji s online kampanjama putem oglasa i PR članaka u istaknutim lifestyle medijima u Hrvatskoj i na vanjskim emitivnim tržištima, ističe direktor TZ grada Zadra Mario Paleka.
Lokacije megaboarda i jumbo plakata mijenjaju se ovisno o vremenskom periodu, turističkom proizvodu i ciljanoj publici, bilo da je riječ o turističkoj sezoni ili o nekoj od manifestacija izvan glavne sezone kao što su Tuna, Sushi & Wine Festival ili Advent.
Osim graničnih prijelaza i stalnih lokacija uz autocestu A1, ove godine je megaboardima po prvi put pokriveno i nekoliko uzastopnih istaknutih pozicija od Zračne luke „Franjo Tuđman“ do zagrebačke obilaznice. Naime, zagrebačka zračna luka je nakon potpisivanja novih ugovora s aviokompanijama, među kojima po prvi put i s Ryanairom, postala mjesto s kojeg velik broj turista otpočinje s obilaskom Hrvatske.
 
- Kada avio gosti slete i krenu prema moru rent-a-carom ili nekim drugim načinom prijevoza, ne mogu a da ne uoče zaista upečatljive megaboarde s motivima Zadra iz novog promotivnog filma. Vizualnim prisustvom na frekventnim lokacijama promoviramo destinaciju i naš novi brand identitet, što će dati svoj udio u turističkom prometu u sljedećim godinama, pa možda već i u ovoj, ističe Paleka.
Oko samog grada i unutar Zadarske županije jumbo plakatima pokriveni su svi najvažniji lokalni prometni pravci.

 


Reci što misliš!