tajne zavođenja
Što je neodoljivo ženama, a što muškarcima?
Znanstvenici smatraju kako su ženama muškarci u crvenom seksepilniji zato što im je ta boja duboko u podsvijesti ugrađena kao boja moći i muževnosti
Čak i ako niste prirodno neodoljivi, odjenite crvenu majicu i požudni ženski pogledi su zajamčeni, pokazalo je istraživanje Sveučilišta u Rochesteru.
Crvena je oduvijek bila simbol moći i bogatstva u kulturama diljem svijeta. Tako su u starom Rimu najbogatije građane nazivali “onima koji nose crveno”. Također, i danas poslovni ljudi najčešće na strogo odijelo stave kravatu upravo te boje. No i u životinjskom svijetu, i to kod čovjekovih prvih srodnika - majmuna, crvena je pokazatelj muške dominacije i plodnosti.
Znanstvenici smatraju kako su ženama muškarci u crvenom seksepilniji zato što im je ta boja duboko u podsvijesti ugrađena kao boja moći i muževnosti. Stoga muškarca u crvenom automatski smatraju pripadnikom višega društvenog statusa, s kojim bi se prije upustile u seksualne avanture nego s onim odjevenim u drugu boju.
Muškarce će prije privući usne nego drugi dijelovi tijela, a osobito ako su našminkane crvenim ružem i pune poput Angelininih, pokazalo je istraživanje Sveučilišta u Manchesteru. No ako su i tanke, privlačnost im se povećava za čak 40 posto dok su našminkane bilo kojom nijansom crvenog ruža.
Također, crveni ruž zaokupit će pozornost prosječnog muškarca na sedam sekundi, a čak ni sekundu oči i kosa. No ako žena nije našminkana, onda će im pogled biti dulje usmjeren na nos ili oči. Psiholozi smatraju kako žene koje nose crveni ruž djeluju samopouzdanije, što znatno utječe na njihovu seksualnu privlačnost. Žene u tridesetim godinama su najsamopouzdanije i tada najviše uživaju u seksu, tvrde stručnjaci.
- U toj dobi su stabilnije, samosvjesnije i prihvaćaju se onakvima kakve jesu - tvrdi ginekolog Charles Rockhead. Također, znaju što žele, a gdje god se pojave, žele ostaviti što bolji dojam. Stoga više ulažu u izgled, odnosno češće odlaze na različite kozmetičke tretmane. Zadovoljnije su, pa zato mnogo lakše zavode muškarce te znaju kako dobiti sve što požele.
Seks je glavni čimbenik u vatrenim vezama
Nervozni ljudi koji su skloni čestim promjenama raspoloženja češće su u nesretnim vezama. Brakovi im također uglavnom završavaju rastavom, pokazuju statistike. Kod takvih parova seks je presudan za opstanak veze, objavljeno je u časopisu Social Psychological and Personality Science. Što je seks češći, to su parovi bliskiji, sretniji te lakše svladavaju probleme.
Oboje žele čuti "volim te"
Dok većina žena nakon seksa želi nježnost i prisan razgovor, muškarci bi radije zapalili cigaretu ili popili piće, pokazalo je istraživanje časopisa koji se bavi seksualnim studijama. No u stabilnim vezama oboje nakon seksa žele čuti “volim te”.
Potajno sanjare o strasti utroje
Više od 70 posto muškaraca mašta o tome da žena ima glavnu ulogu u krevetu, pokazalo je američko istraživanje. No kao i žene, od kojih čak 80 posto sanjari da ih partner veže tijekom seksa, ne žele to priznati naglas. Najčešća muška fantazija je i vođenje ljubavi s dvjema ženama odjedanput.
Nevjera ovisi i o njegovoj zaradi
Muškarci koji zarađuju mnogo manje od partnerica skloniji su prevari, i to čak pet puta više nego oni koji podjednako doprinose obiteljskom budžetu, pokazalo je američko istraživanje. Psiholozi smatraju kako učestalim mijenjanjem seksualnih partnerica pokušavaju nadoknaditi manjak samopouzdanja zbog financijske “nesposobnosti”. No i muškarci koji zarađuju mnogo više od partnerica također su skloniji varanju.
Njemu je bliskost važnija od seksa
Sretnoj obitelji teži većina muškaraca, a njih 78 posto brak smatra vrlo važ- nim, pokazala je anketa na 87.000 ljudi u SAD-u, Kanadi, Australiji i Velikoj Britaniji. Tri četvrtine ispitanika izjavilo je kako nikad neće prevariti partnerice te to očekuju zauzvrat. Manji dio njih tvrdi kako je kuhanje isključivo ženski posao. Bliskost i odanost smatraju najvažnijim osobinama, a samo kod 16 posto seks je na prvome mjestu u vezi.
Izdvojeno
-
Trasa utrke je uz samu obalu, pružajući sudionicima priliku da uživaju u predivnom ambijentu i jedinstvenom božićnom ugođaju našeg grada.
-
Šampon za suho pranje ili suhi šampon često se predstavlja kao brzo i jednostavno rješenje za osvježavanje i "maskiranje" masne kose, ali mnogi koji ga koriste, posebno oni s masnijim vlasištem, ne dobiju uvijek očekivane rezultate. No, jedan jednostavan trik, koji je nedavno postao viralan na TikTok-u, mogao bi to promijeniti.
-
Postupajući po zaprimljenoj dojavi 39-godišnjeg hrvatskog državljanina da ga je noćas oko 2 sata u ugostiteljskom objektu u Širokoj ulici u Zadru fizički napao 58-godišnji hrvatski državljanin, policijski službenici su izašli na mjesto događaja gdje su postupali s ciljem utvrđivanja svih okolnosti događaja.
-
Dva hrvatska državljanina u dobi od 53 i 51 godinu u trgovini u Bibinjama ovoga četvrtka ukrali su više parfma.
Reci što misliš!