
Upravljačka jedinica motora (ECU) pokušava nadoknaditi razliku, ali zbog manje količine kisika u usisnom zraku performanse opadaju. Riječ je o normalnoj pojavi, a ne kvaru.
Ljeti, iako motor brže doseže radnu temperaturu, suočava se s padom učinkovitosti i snage, piše HAK revija.
Razlog leži u promjeni gustoće zraka – topli zrak je rjeđi, s manje kisika, što znači da izgaranje goriva u motoru nije optimalno.
Upravljačka jedinica motora (ECU) pokušava nadoknaditi razliku, ali zbog manje količine kisika u usisnom zraku performanse opadaju. Riječ je o normalnoj pojavi, a ne kvaru.
Na pad performansi dodatno utječe i korištenje klima uređaja, koji crpi snagu iz motora.
No vožnja bez klime u automobilu zagrijanom na 60 stupnjeva nije opcija. Ukratko – blagi pad snage tijekom velikih vrućina je očekivan, i nije razlog za zabrinutost.



