Lifestyle

Naglasite usne

Veliki povratak ruževa

Veliki povratak ruževa

Matirani, sjajni, njegujući, s anti-age svojstvima pa čak i u formi flomastera... Nakon dulje dominacije sjajila, ruževi su se ponovno vratili na scenu.

Svaki trend spotter zna da je sjajilo posljednjih godina bilo ultimativni vladar usana, a ruž je životario na nivou mikrotrenda. Da bi pomirili želje mlađih i nešto iskusnijih žena, umjetnički direktori velikih brendova počeli su lansirati zanimljive hibride u formi tekućih ruževa. Nanosili su se aplikatorom poput sjajila, a imali su postojanost ruža, poput Lancômeova prošlogodišnjeg hita, tekućeg ruža La Laque Fever, ili Chanelova bestselera Rouge Allure, koji se pojavio u novom agregatnom stanju kao Rouge Allure Laque.

Imajući na umu generaciju mladih žena koje su odrasle na sjajilu, Chanelov umjetnički direktor Peter Philips ove je sezone lansirao dugo najavljivani ruž Rouge Coco, čije je zaštitno lice Vanessa Paradis. Nešto pragamatičniji pristup imao je umjetnički direktor make-up linije L'Oréal Paris James Kaliardos. Osim dekorativne, zaključio je da ruž treba imati i njegujuću funkciju pa je poznatoj liniji Color Riche dodao anti-age serum i dobio Color Riche Serum Inside. No Givenchyjev Nicolas Degennes poigrao se formom i načinom aplikacije dok je kreirao Printed Lips, pažnje vrijedan ruž u formi flomastera. Shiseidov vizažist i umjetnički direktor Dick Page još je prošle godine napravio dobar posao lansiravši Prefect Rouge, koji ne prestaje plijeniti poglede i pohvale.

Kada želite zavesti, ostaviti dojam ili jednostavno podići raspoloženje samoj sebi, nanijet ćete ruž. Njegova zavodljiva moć ne proizlazi samo iz našeg subjektivnog uvjerenja, nego je i znanstveno dokazana. Prema Desmondu Morrisu, poznatom antropologu i stručnjaku za neverbalnu komunikaciju, muškarcu je na prvi pogled mnogo privlačnija žena naglašenih usana, jer one simboliziraju njezinu mladost i zdravlje. 'Žena punih, sjajnih crvenih usana uzbudljivija je zato što njezine vlažne usne otkrivaju ono što se (u njegovoj mašti) događa drugdje', napisala je Desmondova učenica Tracey Cox, autorica bestselera 'Superseks' i 'Superflert'.

Pragmatična Tracey odvela je stvar korak dalje zaključivši da trebate 'bez imalo grižnje savjesti kupiti najskuplje sjajilo i obilno ga nanositi'. Hoćete li nanijeti sjajilo ili ruž, antropolozima je gotovo nevažno, ali nikako nije vrhunskim vizažistima i oduševljenim ovisnicama o kozmetici.


Reci što misliš!