Lifestyle

Moda

Luka Nižetić predstavio adidas Originals Denim by Diesel kolekciju

Luka Nižetić predstavio adidas Originals Denim by Diesel kolekciju

Adidas Originals i Diesel se vole javno

Luka Nižetić ove je subote u zagrebačkom trgovačkom centru City Center One predstavio adidas Originals Denim by Diesel kolekciju koja je nakon svjetske promocije doživjela i svoju hrvatsku premijeru. Znatiželjni prolaznici i fanovi okupirali su adidas Originals shop gdje je Luka Nižetić, odradio snimanje prvog ekskluzivnog digitalnog Facebook editoriala. „Izuzetna mi je čast što me adidas uključio u uzak krug hrvatskih ambasadora te što imam priliku prvi isprobati novu kolekciju. Veliki sam fan adidasovih brandova u kojima se uvijek osjećam ugodno i trendy, a siguran sam kako će i veliki dio nove kolekcije završiti u mom ormaru", izjavio je mladi pjevač.

adidas je pokrenuo i nagradnu igru na Facebooku - "adidas Originals i Diesel se vole" u kojoj će svi koji preuzmu ‘'kod'' za sudjelovanje na hrvatskoj stranici Facebook profila adidas Originals (http://apps.facebook.com/yourarea/croatia ) moći glasati za najbolju fotografiju s photoshootinga te ostavljati svoje komentare na internet stranici Diesel Hrvatska na www.ng-prom.hr . Autor najoriginalnijeg komentara osvojit će priliku da pobliže upozna Luku Nižetića koji će mu osobno uručiti nagradu - adidas Originals Denim by Diesel traperice.

Svim korisnicima Facebooka na stranici Facebook_adidas Originals_Your area_Croatia (http://apps.facebook.com/yourarea/croatia ) od 10. travnja na raspolaganju je i adidas Originals lokalna Facebook stranica koja donosi najnovije lokalne vijesti iz adidas Originals svijeta popraćene brojnim pozivivima na evente, nagradnim igrama, fotografijama i video isječcima. Kolekcija adidas Originals Denim by Diesel rezultat je četverogodišnje suradnje adidas Originals i Diesel Creative tima kojeg je predvodio Wilbert Das, kreativni direktor Diesela. Kolekcija se sastoji od vrhunskih denim proizvoda namijenjenih istinskim ljubiteljima jeansa, a prilikom njenog stvaranja oba branda vodila su se željom da stvore liniju proizvoda koja odražava visoki stupanj individualnosti i ekspresivnosti.


Reci što misliš!