Što to mladi jedu?
Pretilost djece postaje sve veći problem
Od proizvođača hrane se traži da se odluče žele li prodavati zdravu hranu ili junk food: počnite proizvoditi zdraviju hranu ili ih prestanite oglašavati mladima
Navodeći porazne činjenice o epidemiji pretilosti djece, regulatori žele uvesti reda u oglašavanje namirnica za djecu koje imaju visoki postotak šećera, masnoće ili soli, piše New York Times.
Traže od proizvođača hrane da se odluče žele li prodavati zdravu hranu
ili junk food ili pak kako zahtjev regulatora interpretira NYTimes:
počnite proizvoditi zdraviju hranu ili ih prestanite oglašavati mladima.
Smjernice, koje je objavilo tijelo Federal Trade Commission, obuhvaća
široki spektar marketinških aktivnosti, uključujući televiziju i tiskane
oglase, web oglašavanje, online igre koje su prepoznate kao platforma za prikriveno oglašavanje, te promocija restoranskih fast-food obroka za djecu.
Smjernice bi proizvođači hrane trebali usvojiti dobrovoljno, no tvrtke
će vjerojatno biti suočene s velikim pritiskom da ih usvoje. Federalna
je komisija, naime, dovela u izravnu vezu oglašavanje tih proizvoda i
pretilost djece, sugerirajući kako postoji mračna strana simpatičnih
likova koji nose marketinške kampanje takvih proizvoda.
Postavlja se već pitanje hoće li takvi likovi doživjeti sudbinu Joea
Camela, crtanog lika korištenog za promoviranje pušenja koji je morao
biti uklonjen kada se zaključilo da bi njegov lik mogao poticati djecu
na početak pušenja.
'Cilj je potaknuti djecu da jedu zdraviju hranu, jer je pretilost
ogroman zdravstveni problem', izjavila je Michelle K. Rusk, odvjetnica
koja je radila na pripremi smjernica. Federalno tijelo objavilo je kako je samo u 2006. godini američka prehrambena industrija potrošila 2,3 milijarde dolara oglašavajući proizvode mlađoj dobnoj skupini. Iz američke prehrambene
industrije došle su kritike prijedloga smjernica; kompanije, naime,
tvrde da su već poduzele značajne korake u podizanju kvalitete hrane i
načina na koji se njihovi proizvodi oglašavaju djeci.
Smjernicama se traži da namirnice koje se reklamiraju djeci i tinejdžerima zadovoljavaju dva osnovna zahtjeva: hrana će morati sadržavati određene zdrave namirnice, kao što su integralne žitarice, svježe voće i povrće, i neće smjeti sadržavati nezdravu količinu šećera, zasićenih masnoća i soli.
Vezane vijesti
-
-
Htjeli biste da se vaše dijete hrani zdravo, no ni sami niste sigurni kako biste to mogli postići da stvarno pojedu to što im pripremite
-
-
Izdvojeno
-
Lindsey Vonn je objavila da će se vratiti u Svjetski kup po prvi put nakon gotovo šest godina u dva superveleslaloma u St. Moritzu u Švicarskoj 21. i 22. prosinca.
-
Atmosfera na Trgu Petra Krešimira IV bila je ispunjena toplinom, zajedništvom i radošću, a doček Svete Lucije postao je još jedan nezaboravan trenutak u adventskom kalendaru Paga
-
Nabavljajući drvca s korijenom građani skrbe za vlastitu obitelj, pomažu siromašnim obiteljima diljem Hrvatske ali i podupiru očuvanje i obnovu zelenih resursa Hrvatske jer drvca mogu naknadno i sami posaditi, poručuju iz Caritasa.
-
Joško Čagalj Jole, omiljeni splitski pjevač poznat po energičnim nastupima i zaraznom veselju, ponovno će razveseliti Zadrane na Adventu.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.