Lifestyle

Seksi vs. obično

Sve je lako kad ste seksi djevojka

Sve je lako kad ste seksi djevojka

Carolinin govor tijela bitno se promijenio kada je transformirala svoj izgled. Moguće je da je ta promjena bila podsvjesna te je ona djelovala znatno samouvjerenije u seksi izdanju

U sklopu studije nazvane 'Seksi djevojkama je lako' Britanka po imenu Caroline nedavno je napravila eksperiment u kojem je osobno pokušala istražiti dobivaju li seksi žene besplatne usluge češće nego žene obična izgleda, odnosno padaju li muškarci uistinu na ljepotu, šminku i odjeću.

U prvom eksperimentalnom pokušaju Caroline nije dotjerala kosu, nije se našminkala ni odjenula najbolju odjeću, već je u svojem najskromnijem i najjednostavnijem izdanju pokušala zamoliti taksiste, vozače autobusa i rikši da je besplatno povezu, a konobare da joj daju besplatan kolač ili piće. Odbili su je svi osim jednoga. U drugom pokušaju se našminkala, odjenula se u seksi odjeću koja je znatno više otkrivala i obula cipele s visokom petom. Ovoga puta dobila je sve što je tražila. Njezina malena studija zabilježena je kamerom (pogledajte dolje).

Što se zapravo zbiva?

Stručnjaci ističu da je ovakvo ponašanje muškaraca u skladu s evolucijskom teorijom prema kojoj su muškarci skloniji nego žene darivati nešto svojim potencijalnim spolnim partnerima jer na taj način pokazuju svoju društvenu moć, vlasništvo ili pristup resursima i dokazuju se kao prikladni mužjaci. Privlačnija žena, u ovom slučaju ljepše dotjerana, smatra se poželjnijom za razmnožavanje.

No znanstvenici ističu da je Caroline svojom pojavom muškarcima također davala na znanje da je moguća spolna partnerica. Zapravo, u njezinom su eksperimentu u igri bile obje varijable koje je teško razdvojiti.

Valja primijetiti da je u istraživanju važnu ulogu imao još jedan čimbenik. Naime, Carolinin govor tijela bitno se promijenio kada je transformirala svoj izgled. Moguće je da je ta promjena bila podsvjesna, no kako god bilo, iz priloženog je filmskog priloga očito da je djelovala znatno samouvjerenije u seksi izdanju.

Rezultati studije nameću pitanje: 'Znači li to da je sve u prezentaciji'?

U traženju odgovora na ovu dvojbu nije naodmet prisjetiti se eksperimenta iz 2007. godine u kojem je slavni violinist Joshua Bell u hodniku vašingtonske podzemne željeznice svirao jednu od najzahtjevnijih skladbi na violini vrijednoj 3,5 milijuna dolara. Test je pokazao da u uličnom sviraču gotovo nitko nije prepoznao slavnog violinista, a jednako tako ni njegov talent i vještinu ni ljepotu glazbenog komada.

Rezultat je vrlo znakovit, osobito kada se uzme u obzir činjenica da je samo dva dana prije svirao u rasprodanom bostonskom kazalištu u kojem je cijena ulaznice bila 100 dolara.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.