Lifestyle

Istraživanje

Čak polovica žena užasava se kupovine odjeće

Čak polovica žena užasava se kupovine odjeće

U usporedbi s 2010. godinom sve je više žena koje prije kupovine cijenu robe provjeravaju na online trgovinama

Naime, čak 44 posto žena otkrilo je šokantnu istinu, užasavaju se šopinga. Odjeću ne vole kupovati jer imaju problema u traženja idealnog komada koji im odgovara stilom, modelom i veličinom. Moderne majke također su se požalile da teško pronalaze odgovarajuću odjeću, a čak 47 posto njih, koje imaju djecu ispod pet godina, izjavilo je kako teško pronalaze trendi i lijepu odjeću koja im pristaje.

Najveća noćna mora ženama pri kupnji je isprobavanje odjeće, a vjeruju kako je većina ponude orijentirana na mlade kupce.

Čak 27 posto ispitanica požalilo se da ne mogu pronaći trgovinu koja prodaje modernu i trendi odjeću prilagođenu njihovoj dobi.

'Na tržištu nedostaje odjeće za mlade majke i njihov promijenjeni oblik tijela', rekla je Michelle Strutton glasnogovornica Mintela koji je provodio istraživanje.

Ponude trgovina trebale bi sadržavati odjeću za punije žene koja će biti privlačna i moderna, poručuju istraživači iz Mintela.
No bez obzira na averziju nekih žena prema kupnji odjeće očekuje se da će u 2011 žensko tržište odjeće rasti jednako kao i u 2010, bar za dva posto.

Zanimljivo je i kako unatoč financijskoj krizi sve više žena kupuje skuplju i kvalitetniju odjeću. Čak 23 posto ispitanica otkrilo je kako će kupiti manje odjeće ali bolje kvalitete, za razliku od 2010, kad je postotak iznosio 13 posto.

U usporedbi s 2010. godinom sve je više žena koje prije kupovine cijenu robe provjeravaju na online trgovinama. To radi čak petina žena.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.