Kampanja
U velikoj humanitarnoj kampanji "Žena ženi" prikupljeno 60 tisuća kuna!
Humanitarnom kampanjom "Žena ženi" prikupljena su financijska sredstava za udrugu Europa Donna Hrvatska koja već godinama aktivno podiže svijest žena o raku dojke. Ček je u zagrebačkom Super Konzumu u Dankovečkoj ulici svečano uručila ambasadorica kampanje, dizajnerica Ivana Popović
U humanitarnoj kampanji ''Žena ženi" koja je trajala tijekom listopada, mjeseca posvećenog borbi protiv raka dojke, P&G, Konzum i Ivana Popović prikupili su čak 60 tisuća kuna za udrugu Europa Donna Hrvatska koja već godinama podiže svijest žena o raku dojke. Prikupljena financijska sredstva svečano je uručila ambasadorica kampanje, dizajnerica Ivana Popović.
Svrha kampanje bila je podizanje svijesti društva o ovoj zloćudnoj bolesti te isticanje važnosti prevencije i edukacije žena o raku dojke.
Poznata hrvatska dizajnerica Ivana Popović, koja je i sama proživjela rak dojke, naglašava važnost redovitih pregleda žena: „Pregled koji traje svega nekoliko sekundi treba postati redovita aktivnost svake od nas jer uistinu spašava život. Zato sam stala ispred ove kampanje jer ne samo da je financijskim sredstvima omogućila nastavak rada udruge Europa Donna Hrvatska već je i potaknula žene na brigu o svom zdravlju".
Udruga Europa Donna Hrvatska kojoj je namijenjen cjelokupan prihod ove kampanje već godinama pruža potporu oboljelim ženama i podiže svijest o važnosti samopregleda. „U Hrvatskoj godišnje od raka dojke oboli oko 2300 žena, a to je gotovo svaka deseta žena. Zato je izuzetno važna prevencija i rano otkrivanje jer to smanjuje smrtnost za oko 30%. Ovom kampanjom prepoznata je važnost našeg rada i edukacije o raku dojke te smo zahvalni P&G-u i Konzumu koji su nam omogućili iznimnu financijsku pomoć", rekla je predsjednica udruge Europa Donna Hrvatska, dr.mr.sc. Nada Kraljević.
Predstavnici P&G-a i Konzuma, Tea Pačak i Helena Klarić, zahvalili su svima koji su sudjelovali u ovom humanitarnom projektu i pružili potporu ženama u tim teškim životnim situacijama. P&G i Konzum su od svakog kupljenog Always, Pantene, Venus i Oral-B proizvoda u Super Konzum i Maxi Konzum prodavaonicama darovali 1 kunu udruzi Europa Donna Hrvatska sakupivši tako čak 60 tisuća kuna.
Helena Klarić, pomoćnica direktora Poslovnog područja maloprodaje i investicija u Konzumu po završetku kampanje je izjavila: Posebno smo ponosni na činjenicu da smo u suradnji s našim kupcima omogućili kvalitetniji rad udruge Europa Donna Hrvatska te doprinjeli edukaciji žena o raku dojke".
„Humanitarnom kampanjom 'Žena ženi' dali smo svoj pečat borbi protiv raka dojke, iskazali potporu svim oboljelim ženama te educirali žene o toj zloćudnoj bolesti i dodatno naglasili važnost samopregleda. Vrlo smo zadovoljni prikupljenim iznosom i zaista vjerujemo da će tih 60 tisuća kuna omogućiti uspješan nastavak rada udruge Europa Donna Hrvatska. Rak dojke je pošast o kojoj treba konstantno upozoravati javnost ovakvim i sličnim akcijama.", rekla je Tea Pačak, voditeljica ključnog kupca, P&G-a.
Financijska sredstva prikupljena za udrugu Europa Donna Hrvatska pomoći će svim njezinim članicama u nastavku borbe protiv raka dojke kroz daljnji rad na isticanju važnosti zdravih životnih navika, prevencije i redovnih pregleda žena u svim krajevima Hrvatske.
Vezane vijesti
-
U Hrvatskoj se ove jeseni, 22. put održava humanitarna trka Terry Fox Runa, a prikupljena sredstva ovaj put odlaze Zavodu za dječju onkologiju i hematologiju "Dr. Mladen Ćepulić”, najavili su u četvrtak organizatori.
-
Donatorski telefonski broj Hrvatskoga Caritasa 060 9010 od 29. prosinca do ponedjeljka registrirao je gotovo 100.000 poziva hrvatskih građana koji su tako željeli izraziti solidarnost i pomoći stanovnicima Petrinje, Siska, Gline i okolnih mjesta pogođenih potresom na Banovini.
-
Zbog razornih potresa koji su pogodili područje Sisačko-moslavačke županije, posebno područje Petrinje, Siska i Gline, središnja Hrvatska suočava se s trenutno najvećom humanitarnom krizom, a potrebe i izazovi neprestano rastu.
-
Uz njih, modnom su pistom u ulozi modela prošetala i brojna poznata lica, između ostalih Ivana Mišerić, Tamara Garbajs, Marijana Mikulić, Daria Lorenci i Mario Valentić te tako podržali dobrotvornu akciju Sajma za udrugu liječnika, zdravstvenog osoblja i roditelja djece s prirođenim srčanim greškama "Veliko srce malom srcu". Na sinoć održanoj humanitarnoj VIP reviji Sajma vjenčanja Zagreb tražilo se mjesto više! Uz modele, svu raskoš vjenčane mode i svečanih večernjih odijela pokazale su brojne osobe iz domaćeg javnog života – glumice Daria Lorenci, Ana Majhenić, Tamara Garbajs i Marijana Mikulić, radijska voditeljica Ivana Mišerić, poduzetnica i bivša Miss Universe Hrvatske Ivana Delač Đolo, aktualna Miss Hrvatske i zaštitno lice ovogodišnjeg Sajma vjenčanja Tea Mlinarić, pjevačica Lea Mijatović, bivša Miss Hrvatske Antonija Bračulj, supruga frontmena Crvene jabuke Barbara Mačela Žerić, fitness trener i glumac Mario Valentić, voditelj Dean Pelić, bubnjar Goran Belošević i pjevač Ivan Penezić iz grupe Pravila igre, te glazbeni producent Tomo in der Mühlen – koji su prošetali modnom pistom i tako podržali humanitarnu akciju Sajma vjenčanja usmjerenu na djelovanje udruge liječnika, zdravstvenog osoblja i roditelja djece s prirođenim srčanim greškama Veliko srce malom srcu.
Izdvojeno
-
Na bjelovarskoj IT i tehnološkoj konferenciji B:IT.con 2024., koja je počela u subotu u bjelovarsko Domu kulture glavna tema je 'umjetna inteligencija', a oko 400 sudionika će se upoznati s najnovijim trendovima u IT sektoru.
-
Zaposlenici švedskog proizvođača i trgovca namještaja u Hrvatskoj dobit će zasad najobilniju poznatu “božićnicu” – iznosit će između 2.000 i 2.300 eura.
-
Lindsey Vonn je objavila da će se vratiti u Svjetski kup po prvi put nakon gotovo šest godina u dva superveleslaloma u St. Moritzu u Švicarskoj 21. i 22. prosinca.
-
Atmosfera na Trgu Petra Krešimira IV bila je ispunjena toplinom, zajedništvom i radošću, a doček Svete Lucije postao je još jedan nezaboravan trenutak u adventskom kalendaru Paga
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.