Lifestyle

European Best Destiantions 2016.

U zadnjih pet dana glasovanja za #EBD2016 Zadar ulazi kao jedna od pet najboljih europskih destinacija. Zato #birajzadar!

U zadnjih pet dana glasovanja za #EBD2016 Zadar ulazi kao jedna od pet najboljih europskih destinacija. Zato #birajzadar!

Glasuje, pozovite vaše prijatelje i rodbinu da učine isto za vaš i naš Zadar! Dovoljna su samo 2 klika mišem

U srijedu 10. veljača završava glasovanje u izboru za najbolju europsku destinaciju 2016. godineu organizaciji turističke udruge i portala European Best Destinations koji ovu akciju provodi po sedmi put.

U Porto godinu nakon pobjede stiglo 16 posto više gostiju

Za vašu informaciju, pobjednik ovog izbora za 2014. godinu bio je portugalski Porto koji je te godine ostvario 16 posto više dolazaka gostiju u odnosu na prethodnu godinu (2013.), te je osjetio i razne dodatne pogodnosti promocije destinacije.

Zadar je već nominacijom zadobio pažnju brojnih europskih,  nacionalnih i reginalnih medija, tako da se već sad kampanja #birajzadar može proglasiti uspješnom. Teško je i zamisliti sve potencijalne benefite eventualnog ulaska u TOP 3 ili još optimističnije, pobjede Zadra u ovom natjecanju!

European Best Destinations (EBD) europska je udruga sa sjedištem u Bruxellesu, nastala s ciljem promicanja kulture i turizma u Europi te u suradnji s turističkim uredima i udrugom EDEN, na europskoj i svjetskoj razini promovira veće razumijevanje bogatstva, kulture, raznolikosti i kvalitete europskih destinacija.

Portal EBD-a broji više od 2,5 milijuna posjetitelja uz desetke tisuća pratitelja na raznim društvenim mrežama

Nakon malo više od dva tjedna, točnije nakon 17 dana glasovanja, koje je započelo 20. siječnja, Zadar se kao jedini hrvatski predstavnik trenutačno senzacionalno nalazi među pet najboljih destinacija, u konkurenciji s još 19 europskih metropola i gradova.

U preostalih pet dana uz vaše glasove Zadar bi mogao ući i u TOP 3 a možda čak i pobijediti jer su trenutačno razlike u glasovima veoma male! Stoga, glasuje, pozovite vaše prijatelje i rodbinu da učine isto za vaš i naš Zadar! Dovoljna su samo 2 klika mišem. Hvala svima!

>>  Klikni i #birajzadar <<

Podsjetimo, Zadar se nominacijom EBD-a našao u ''probranom društvu'' velikih europskih metropola poput Pariza, Rima, Berlina, Londona,  Beča, Atene, Praga i Madrida a u konkurenciji su još i Milano, Amsterdam, Barcelona, Bruxelles, Plovdiv, Nikozija, Azori, Nantes, Edinburgh, Kotor i Novi Sad. Prošle godine pobjedio je francuski Bordeaux, a pretprošle portugalski Porto koji je iste godine osjetio konkretne (+16 posto dolazaka gostiju) plodove pobjede.

U kampanji #birajzadar koju je pokrenula TZ grada Zadra na inicijativu nekolicine vrhunskih mladih zadarskih entuzijasta uključila su se i brojna zvučna imena iz svijeta kulture, sporta, zabave, politike kao što su Tamara Šoletić, Šime Fantela, Luka Modrić, Danijel Subašić, Collin Ray Jackson, Ante Gotovina, Božidar Kalmeta, Nina Badrić, Helena Šopar, klapa Intrade, Marko Popović, Rok Stipčević, Saša Bjelanović, Doris Pinčić Rogoznica, košarkaši Zadra, poznati japanski masterchef Toshihiro Nakatsuji čiju svaku kulinarsku emisiju gleda 16 milijuna Japanaca i trenutačno boravi u Zadru na Tuna, Sushi & Wine Festivalu te mnogi drugi koji su Zadru dali svoj glas te pozvali i druge na isto na svojim profilima na raznim društvenim mrežama.

U petak su i Splićani dali podršku svojim dalmatinskim susjedima i prijateljima u izboru za najbolju europsku destinaciju 2016. godine. Sunčano poslijepodne na prekrasnu splitsku rivu privuklo je brojne Splićanke i Splićane koji su  u objektiv poznate fotografkinje Sonje Dvornik pozirali sa znakom podrške Zadru - #birajzadar. Fotogaleriju pogledajte ovdje.

O nominaciji Zadra za najbolju europsku destinaciju 2016. godine izvještavale su neke strane i sve nacionalne TV kuće u Hrvatskoj, kao i brojni međunarodni, nacionalni i regionalni portali i tiskovine što je samo po sebi jedna vrhunska prodižba za Donatov grad.

>>  Klikni i #birajzadar <<

Vjerujem bi Gradska uprava Grada Zadra, Turistička zajednica Grada Zadra, TZ Zadarske županije i ostali turistički čimbenici trebali znati iskoristiti na pravi način i još kvalitetnije pozicionirali Zadar na turističkoj karti Europe.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.