Kultura

umjetnost

Doznajemo koji hrvatski stručnjaci će sjedit u žiriju Cannes Lionsa

Doznajemo koji hrvatski stručnjaci će sjedit u žiriju Cannes Lionsa

Sean Poropat i Ivan Golubić bit će među stručnjacima iz cijelog svijeta koji će ocjenjivati prošlogodišnju globalnu kreativnu produkciju, objavio je Cannes Lions.

Najveći svjetski festival kreativnosti Cannes Lions, koji će se ove godine održati od 17. do 21. lipnja, u svoj je ugledni žiri pozvao čak dva predstavnika hrvatske kreativnosti. Ivan Golubić (Associate Creative Director, Bruketa&Žinić&Grey) pridružit će se žiriju kategorije Print & Publishing, dok će Sean Poropat (Chief Creative Director & Co-Owner, Studio Sonda) žirirati u sklopu kategorije Outdoor. Ova dva ugledna kreativca, nakon stroge kanske selekcije, pridružit će se globalnom žiriju koji će se sastojati od vodećih stručnjaka s čak 75 tržišta, a odabirat će projekte koji će se naći u užem izboru natjecanja.

Četiri hrvatske agencije – Imago Ogilvy, Studio Sonda, EssenceMediacom i Bruketa&Žinić&Grey – dosad su za svoj kreativni rad osvojile kanske lavove, najprestižniju nagradu kreativne industrije globalno, a ovo je već treća godina zaredom kako Cannes Lions prepoznaje kvalitetu hrvatskih kreativaca i pozivanjem u svoj stručni žiri: prva je predstavnica hrvatske kreativnosti u kanskom žiriju bila Jelena Fiškuš 2022. godine, a prošle godine u žiriranju kako Cannes Lionsa tako i natjecanja Cannes Young Lions iz Hrvatske su sudjelovali Davor Bruketa i Damir Ciglar, ujedno jedini predstavnici u žiriju iz cijele regije.

„Poziv hrvatskih predstavnika u Cannes žiri već treću godinu zaredom smatram pokazateljem da se u našoj struci događaju mali, ali sigurni pomaci koji govore u prilog tome da kao zajednica ipak u određenoj mjeri rastemo i napredujemo po pitanju promišljanja i kvalitete radova. Poziv u žiriranje dolazi nastavno na određeni broj osvojenih nacionalnih lavova i, premda ih je izuzetno teško osvajati u društvu čija kultura tržišnog komuniciranja ipak još ima prostora za napredak i hrabrost, ne možemo osporiti da se promjene događaju te da otvaramo puteve za neke buduće generacije. Time ovaj poziv kao predstavniku jedine nezavisne agencije koja je u Hrvatskoj osvojila kanskog lava, i to po drugi put za nas iz Studija Sonda, predstavlja ogroman uspjeh, priznanje i čast“, poručio je je Sean Poropat.

Hrvatska oglašivačka industrija najveća je u regiji i konstantno unaprjeđuje kvalitetu. U posljednjih nekoliko godina hrvatski se projekti ističu u regiji po osvajanju nagrada i priznanja – osim na najvećem svjetskom festivalu kreativnosti u Cannesu – i na brojnim međunarodnim strukovnim natjecanjima. Za regionalnu je kreativnost znakovito i natjecanje BalCannes, koje se već drugu godinu održava na Danima komunikacija, gdje su agencije iz Hrvatske osvojile najveći broj priznanja.

„Ovo veliko priznanje jasan je odraz kontinuiranog rada ne samo nas i naših agencija, već i cijele hrvatske oglašivačke industrije koja se, prvenstveno zahvaljujući trudu i angažmanu HURA-e, pozicionira kao relevantan sudionik na globalnoj sceni“, dodao je Ivan Golubić.

Napredak cijele hrvatske komunikacijske i kreativne struke reflektira se u povećanom broju stranih narudžbi, međunarodnim priznanjima i članstvima u žirijima međunarodnih natjecanja. Renesansu industrije reflektiraju i Dani komunikacija, nekad okupljalište lokalnih stručnjaka, a danas jedno od vodećih regionalnih događanja koje privlači publiku kvalitetom sadržaja koji osiguravaju neki od najboljih stručnjaka iz cijelog svijeta.


Reci što misliš!