
Predstava Human Error Marije Šćekić održala se u četvrtak, 13. veljače s u KLZ, a u utorak, 18. veljače u Koncertnoj dvorani braće Bersa u Kneževoj palači održao se autorski koncert Zorana Šćekića Just music. Nakon oba događaja organiziraju se i zanimljiva predavanja!
Predavanje: Uvod u Panmonizam
Za Zoran Šćekića slobodno se može reći da je jedan od
najinovativnijih glazbenika na našoj sceni. Tako će dan nakon
koncerta, u srijedu 19. veljače 2020. godine u 18:00 sati, u
Koncertnoj dvorani braće Bersa u Kneževoj palači, Šćekić održati
besplatno predavanje i predstaviti svoj projekt pod nazivom
Panmonizam, a koji obuhvaća mikrotonalnu glazbu, geometriju,
mehaniku, grafiku i edukaciju.
Predavanje: Tijelo i mozak – neuroznanost plesnog
pokreta
U petak 21. veljače 2020. godine s početkom u 19:00 sati održat
će se besplatno predavanje u Koncertnoj dvorani braće Bersa u
Kneževoj palači čiji su govornici Marija Šćekić i radiolog dr.
sc. Milan Radoš, docent Hrvatskog Instituta za istraživanje mozga
i voditelj laboratorija za funkcionalno oslikavanje mozga
Poliklinike Neuron iz Zagreba.
Ljudsko tijelo je biološki oscilator (tijelo koje vibrira) s
mozgom (složenim sustavom električnih vibracija) i srcem, organom
punim električnog napona. Svaki pokušaj odvajanja jednog od
drugog pogrešan je koliko i prirodan (tipičan) za čovjeka. Teza
neuroznanstvenika Antónija Damásija o vezi između emocija i
razuma, u kojoj osjećaji predstavljaju temelj za racionalnu
kontemplaciju i normalno društveno ponašanje glavno je uporište
predstave Human Error, a predavanje ima cilj pružiti znanstveno
pojašnjenje plesne ideje.
Istražujući polje emocija, razuma i plesnog pokreta uz korištenje
magnetske rezonance, Marija Šćekić i dr. sc. Milan Radoš pokušat
će odgovoriti na mnoga zanimljiva pitanja, a samo neka od njih
su: može li se glazbeni talent objektivno analizirati putem fMRI;
što se događa u mozgu plesača kada on/ona zamišlja izvedbu u
pokretu; kako umjetnost utječe na biologiju ljudskog mozga; koji
su evolucijski korijeni umjetnosti i slično.



