filmska industrija

Kako mi to možemo? Distribucija u fokusu MEDIA programa

Kako mi to možemo? Distribucija u fokusu MEDIA programa

Budući da je aspekt vidljivosti i prepoznatljivosti europskoga filma jedno od gorućih pitanja europske audiovizualne industrije i Potprograma MEDIA, u fokusu ovogodišnjega događanja bit će upravo - distribucija. Događanje pod nazivom 'Kako MI to možemo?' održat će se 15. studenoga 2017. od 9.30 do 18 sati u Predstavništvu Europske komisije u Hrvatskoj / Kuća Europe, Ulica Augusta Cesarca 4, u Zagrebu.

Iako je Potprogram MEDIA izdvojio otprilike 42 milijuna eura za
distribuciju europskoga filma u razdoblju od 2014. do 2020.
godine putem poziva koji se odnose na automatsku, selektivnu,
online distribuciju te sustava potpore namijenjene prodajnim
zastupnicima (tzv. sales agentima), ipak su pojedini
europski filmovi vidljiviji, prepoznatljiviji od drugih. Zbog
toga će se unutar različitih panel-diskusija pokušati pronaći
najbolja moguća rješenja kao i odgovori na sljedeća pitanja: kako
izići iz ustaljenih, uobičajenih okvira razmišljanja, kako se
prilagoditi trendovima i novitetima unutar mogućnosti digitalne
distribucije, kako učiti jedni od drugih te koje su prednosti i
mane ako film dolazi iz velike, srednje ili male zemlje?

Događanje, čiju će okosnicu prvi put činiti distribucijske
perspektive, moderirat će gđa Martina Petrović, voditeljica
DKE – Ureda MEDIA Hrvatske, a dotaknut će se teme usko vezane uz
pitanje vidljivosti, prepoznatljivosti i distribucije filma u
kontekstu zemalja visokoga (Njemačka, Velika Britanija),
srednjega (Irska) te niskoga produkcijskog kapaciteta (Bugarska,
Hrvatska). Pozornost će biti posvećena i novim, kreativnim
modelima distribucije koje podupire Potprogram MEDIA,
primjerice online promidžbi europskih audiovizualnih
djela.

Među sudionicima događanja posebno se ističu predstavnici nekih
od ključnih producentskih i/ili distributerskih tvrtki: Canoe
Film (Velika Britanija), The Chouchkov Brothers (Bugarska),
Interfilm iz Zagreba, Latido Films (Španjolska), NFP marketing
and distribution (Njemačka), Vico Films (Irska), Wildcard
Distribution (Irska), koji će se osvrnuti na filmske uspješnice
kao što su Mladi prijestupnici, Preduhitrena osveta,Toni
Erdmann, Ustav Republike Hrvatske, Vestern.

Primjere dobre prakse proizišle iz okrilja Medijina poziva i
smjernica koji se odnose na online promidžbu europskih
audiovizualnih djela predstavit će: Vincent
Lucassen (Under the Milky Way), Philipp
Hoffmann (Kino on Demand) te Kiril
Gjozev (Cut-A-Way).

Događanje je organizirano u suradnji s Predstavništvom Europske
komisije u Hrvatskoj, voditeljima deskova Kreativne Europe –
uredima MEDIA iz Bugarske i Katalonije, producentskom tvrtkom One
Productions iz Irske te Zagreb Film Festivalom.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest