
u Rovinju su završeni ovogodišnji Dani komunikacija koji su bili posvećeni oglašavanja i odnosa s javnošću
Dani komunikacije završili su dodjelom nagrada “X” te
proglašenjem ovogodišnjih pobjednika natjecanja za
mlade kreativce Young Lions Croatia.
Na svečanosti u subotu navečer nagradu “X” za agenciju godine
dobila je agencija McCann Zagreb, dok je nagradu “X “za
oglašivača godine dobio Hrvatski Telekom. Nagradu “X” za najbolji
copywriting dobio je projekt “Budi kod sebe doma” agencije UTORAK
i oglašivača Erste&Steiermärkische Bank u kategoriji
financijske i osiguravajuće usluge.
Nagradu “X” za najbolji dizajn i art direction dobio je projekt
“Rollover” agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski Telekom u
kategoriji najbolje cjelovite kampanje. Projekt “Manje je više”
agencije BBDO Zagreb i oglašivača Molson Coors u kategoriji piće
dobio je nagradu “X” za najbolju izvedbenu vještinu, produkciju
ili upotrebu tehnologije u nekom oglasnom sredstvu.
“Nacionalno kreativno natjecanje Ideja X nagrađuje originalne
ideje koje pomiču granice neovisno o vrsti medija u kojem su
realizirane na tržištu. U proteklih šest godina za nagradu se
borilo čak 779 radova” – naveli su organizatoru u priopćenju za
javnost.
U sklopu natjecanja Young Lions Croatia zadatak je bio osmisliti
kampanju za servis Zeleni telefon koji potiče građane na
aktivnije sudjelovanje u zaštiti okoliša. Prestižnu Grand Prix
nagradu i putovanje na festival Cannes Lions 2017. osvojili
su Matko Buntić i Fran Mubrin iz agencije 404 za rad
“Zeleni otisak”, koji su bili i prvoplasirani tim u kategoriji
cyber.
Među ostalim najboljim mladim lavovima našli su se Đorđe Janković
i Tomislav Šestak iz agencije Bruketa&Žinić OM za rad
“donatura” u kategoriji dizajna te Maja Dujlović i Nina Remenar
iz agencije Komunikacijski laboratorij za rad “Nazovi za prirodu”
u kategoriji odnosa s javnošću.



