
Web-stranica muzeja bit će dvojezična, a AMZ će imati i profil na Facebooku i Twitteru
Arheološki muzej Zadar danas je predstavio svoju novu web-stranicu i mobilni vodič po muzejskim zbirkama, Forumu, crkvi Sv. Donata, gradu Ninu i muzejskoj zbirci u Ninu.
“Ove godine počeli smo raditi na izradi novog vizualnog identiteta. Nadogradnjom starog logotipa koristimo srednjovjekovni pleter, kao osnovu i apstraktnu verziju u 21. stoljeću. Pleter je moderniziran do apstraktne granice, kao simbol bogate prošlosti i povijesti koju prezentiramo u našem muzeju”, kazao je ravnatelj Arheološkog muzeja Zadar, Smiljan Gluščević.
Također, odabrana je i ljubičasta boja kao boja koja je u povijesti nosila nijansu mistike, kraljevskog i veličanstvenog.
Web stranica je još uvijek nedovršena, pa će se graditi s vremenom. Kako je najavio Gluščević, bit će to mjesto na kojem će se naći povijest muzeja, vijesti, moguća će biti i narudžba ulaznica, objavljivat će se publikacije, časopisi Diadora i Asseria, a bit će otvoren i kutak za kupovinu muzejskih publikacija i suvenira, sve u skladu sa suvremenim muzejskim trendovima.
Također, bit će realiziran i kutak za pitanja, a odgovore će dati stručnjaci i djelatnici muzeja.
Web-stranica muzeja bit će dvojezična, a AMZ će imati i profil na Facebooku i Twitteru
Zanimljiv je i mobilni vodič koji je izradila tvrtka Astarta iz Zagreba.
Nedjeljko Tišler predstavio je audio vodič koji funkcionira na tehnologijama standardnima u svijetu. Koncipiran je tako da bude besplatan i jednostavan, a nudi informacije u punoj multimediji. Prvi je vodič ovakve vrste u Hrvatskoj.
Inače, web stranica bit će dovršena do kraja lipnja, a predstavljena je danas u sklopu obilježavanja Međunarodnog dana muzeja. Autorski je rad agencije iz Trogira, a logotip je izradio Luka Pensa iz agencije “Miš i pile” iz Crikvenice.



