
Dobitnike nagradne igre očekuje potpuno poseban doživljaj Rijeke za dvoje
Nagradna igra All inclusive – Riječke
ljetne noći osim što
promovira festival Riječke ljetne noći, udružila je riječke snage kako bi
Rijeku predstavila i brendirala kao pravu turističku destinaciju, destinaciju
koja pruža cjelovit doživljaj.
Najbolji povod za razvoj kulturnog turizma
svakako su Riječke ljetne noći, koje već osmu godinu zaredom Riječanima, ali i
njihovim gostima predstavljaju bogat i mozaičan kulturni program.
Dobitnike nagradne
igre očekuje potpuno poseban doživljaj Rijeke za dvoje: VIP ulaznice za Riječke ljetne noći, tj. operu Cavalleria Rusticana ili
predstavu Baba Jaga je snijela jaje, noćenje u Hotelu Bonavia, ručak ili večeru
u restoranu Le Mandrać, shopping kroz poklon paket L’Occitane, kao i razgled
znamenitosti Rijeke turističkim autobusom uz pratnju vodiča.
Ova bogata i vrijedna nagradna igra
odvijati će se na portalu www.teklic.hr, kroz dva kruga. Prvi krug započinje
20. lipnja, a nagradna igra traje do
10.srpnja. Kako bi
osvojili All inclusive tretman čitatelji će morati odgovoriti točno na
postavljena pitanja vezana za sudionike nagradne igre, a najsretniji će imati
priliku doživjeti sve čari Rijeke.
Koncept All
inclusive- Riječke ljetne noći osmislila je i realizirala marketinška agencija
Libra, ujedno i izdavač Teklića, a projekt podržava HNK Ivana pl. Zajca i TZ
Grada Rijeke.
Nagradna igra zamišljena je u cilju brendiranja Rijeke kao važne
turističke destinacije, u čemu kultura ima značajnu ulogu.



