Podizanje razine jezičke kulture

Coca-cola zaposlenicima podijelila Jezični priručnik

Coca-Cola HBC Hrvatska svojim je zaposlenicima podijelila ‘Jezični priručnik Coca-Cole HBC Hrvatska – hrvatski jezik u poslovnoj komunikaciji’, prvi priručnik čiji je cilj podizanje razine jezične kulture u komunikaciji unutar tvrtke i izvan nje.

‘Riječ je o praktičnom pomagalu u obliku jezičnoga savjetnika nastalog na temelju zbirke tekstova lektoriranih u protekle tri godine koja uključuje tekstove namijenjene unutrašnjoj i vanjskoj komunikaciji koja se u tome razdoblju odvijala unutar Coca-Cole HBC Hrvatska’, ističu u objašnjenju projekta.

Jezični priručnik pripremili su Lana Hudeček, znanstvena savjetnica iz Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, Maja Matković, dugogodišnja voditeljica lektora i redaktora u Večernjemu listu, i Igor Ćutuk, voditelj odnosa s javnošću Coca-Cole HBC Hrvatska, koji je tijekom protekle tri godine vodio projekt Kultura poslovne komunikacije. Cilj je tog projekta bio podizanje razine poslovne komunikacije u tvrtki.

Jezični priručnik ima 272 stranice i sastoji se od dvaju dijelova: klasičnoga priručnika u kojemu se zaposlenike upućuje u osnovna pravila hrvatskoga standardnog jezika i pravila primjerene poslovne komunikacije te rječnika u kojemu se abecednim redom nude rješenja za strane i domaće riječi, izraze i pojmove s kojima se zaposlenici susreću u svakodnevnome radu.

Tijekom pripreme priručnika prikupljeno je više od dvije tisuće riječi i naziva, među kojima su mnogi prvi put uspostavljeni u hrvatskome jeziku.

Priručnik će uskoro bit objavljen na internetskim stranicama Hrvatskoga poslovnog savjeta za održivi razvoj (HR PSOR) te će biti dostupan svima zainteresiranima.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest