Međunarodni je Dan poezije!

Poezijom “platite” kavu

Julius Meinl, brend koji inspirira pjesnike još od 1862. predstavio
je 3. ožujka 2014. godine Poetry projekt, zanimljivu i edukativnu
kampanju u kojoj nas je želio potaknuti na otkrivanje i prepoznavanje
poezije u svakom trenutku kada se susretnemo s njom.

Povodom toga u zagrebačkim tramvajima nalazilo se 10.000 poruka
sa stihovima poznatih i priznatih hrvatskih pisaca poezije koje su
imali priliku pronaći svi korisnici javnog prijevoza te koje su trebale
uljepšati čovjekovu životnu svakodnevnicu.

Kao nastavak projekta u kojem je poezija najveća vrijednost
stvaranja, na Međunarodni dan poezije 21. ožujka 2014., Julius Meinl je
odlučio nagraditi sve ljubitelje kave i sve one kojima je ovaj mirisni napitak svakodnevni životni ritual.

Stoga će 21. ožujka u 255 lokala diljem
Hrvatske u kojima se poslužuje Julius Meinl kava, valuta plaćanja biti
poezija. Naime svi oni koji na taj dan odluče popiti kavu imaju je
priliku platiti svojom pjesmom, riječima, stihovima, mislima, zapisanim
na komadu papira kao dio velikog globalnog Poetry projekta.

Julius Meinl je brand koji je od svojih početaka izgrađen na načelima
kulture, umjetnosti, poezije. Ni jedan drugi brand nije toliko povezan s
Bečkom kulturom, s umjetničkim izražajem s ciljem promocije umjetnosti
kao neiscrpne snage stvaranja novih životnih vrijednosti.

Upravo zato Julius Meinl svojim potrošačima želi ponuditi još nešto, ponuditi im puno više od pukog ispijanja kave te na Međunarodni dan poezije pružiti im novo nezaboravno iskustvo da kavu plate svojom poezijom.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest