
Jubilarne 30. Gavelline večeri, koje će se u Gradskom
dramskom kazalištu Gavella održati od 3. do 13. listopada, u devet dana
okupit će isto toliko predstava iz Splita, Rijeke, Sarajeva, Beograda,
Maribora i Zagreba – osam u konkurenciji za nagrade, u odabiru Borisa
Svrtana, Sonje Kovačić i Dubravka Mihanovića, ravnatelja, izvršne
producentice i dramaturga Gradskog dramskog kazališta Gavella, te jednu
izvan konkurencije, na zatvaranju festivala, čiji je zajednički nazivnik
‘ljekovitost ansambl-igre.
Nakon svake predstave u kazališnom atriju glumci kazališta Gavella,
među kojima su Jelena Miholjević, Barbara Nola, Nela Kocsis, Hrvoje
Klobučar, Sven Šestak, Nataša Janjić i Ksenija Pajić, razgovarat će sa zainteresiranom publikom o predstavi, a razgovore će voditi dramaturginja Mira Muhoberac.
Tijekom trajanja festivala, u suradnji s Ogrankom mladih HDDU-a, održat će se i koncertna čitanja mladih hrvatskih dramatičara
Lane Šarić, Dine Pešuta, Mile Pavičević i Rone Žulj (od 9. do 12.
listopada u 17.30 u Atriju kazališta) te u ponedjeljak 12. listopada
koncert Mate Matišića s bendom.
Tridesete Gavelline večeri otvara ‘Idomenej‘ Hrvatskog narodnog kazališta iz Splita,
po tekstu Rolanda Schimmelpfenniga, vjerojatno najznačajnijeg
suvremenog njemačkog dramatičara, na čijoj je partituri Rene Medvešek stvorio predstavu dirljivu u svojoj jednostavnosti te povjerenju u moć priče i glumca.
Slijedi Zagrebačko kazalište mladih i ‘#radninaslovantigona‘, čiji su autori Jazmin Sequeira i Luciano Delprato dok režiju potpisuje Renata Carola Gatica. Zatim je tu ‘Divlje meso‘ makedonskog dramatičara Gorana Stefanovskog i Narodnog pozorišta Sarajevo,
u režiji Dine Mustafića, predstava koja nas pita jesu li ovi prostori
doista ‘prostori zaostalosti’, a Europa prostor napretka i uspjeha, ili
tako uspostavljena relacija ima i svoje naličje.



