Kultura

Pod novim imenom agencija će djelovati kao dio globalne mreže

Bruketa&Žinić u svjetskoj Grey grupi

Bruketa&Žinić u svjetskoj Grey grupi
Borna Filić/Pixsell

Zagrebačka agencija postaje Brand, product & retail design hub te Digital shopper hub za globalnu mrežu Grey grupe.

Grey grupa, dio najveće svjetske grupacije za komunikacijske usluge WPP, dovršila je akviziciju većinskog udjela u agenciji Bruketa&Žinić OM kao i 50% udjela u njezinoj sestrinskoj agenciji Brigada. Agencijama se sada pripaja Grey Zagreb kako bi se formirala agencija Bruketa&Žinić&Grey, piše poslovni.hr. 

Upravljački tim čine Davor Bruketa i Nikola Žinić, oboje kopredsjedatelji i glavni kreativni direktori, zatim izvršni kreativni direktor Siniša Waldinger, direktor Brigade Damjan Geber i direktor Greya Adriatics Nikola Bubanj.

Pod novim imenom agencija će djelovati kao dio globalne Grey mreže. Investicija je ovo koja jača Greyev položaj u Adriatic regiji i omogućava agenciji korištenje ključnih kompetencija B&Ž-a kroz svoju europsku mrežu. 

Bruketa&Žinić&Grey postat će jedna od tri Greyeve dizajn središnjice u Europi, uz nagrađivani KW43 u Düsseldorfu i Brand Union, dio INGO-a u Stockholmu. Dizajneri u Zagrebu već su počeli surađivati s Grey agencijama u Milanu, Moskvi i New Yorku. Brigada trenutno radi na dizajnu uredskog prostora europske središnjice Greya u Londonu.

Dodatno, agencija Bruketa&Žinić&Grey je nedavno proširila svoje usluge regrutiranjem novog digitalnog tima s puno godina iskustva na nekima od najvećih regionalnih brendova. Na čelu ovog tima koji će formirati središnjicu novog Digital shopper huba je Ivan Kovačević, a tim će pomagati brendovima diljem Europe kapitalizirati međusoban utjecaj digitalnih aktivnosti njihovih potrošača online i na mjestu prodaje. Isti je tim već počeo raditi na projektima s Greyem u Varšavi, piše poslovni.hr.


Reci što misliš!