Kultura

Knjiga

Predstavljamo knjigu Petera Fiska 'Marketinški genij'

Predstavljamo knjigu Petera Fiska 'Marketinški genij'

Genijalnost marketinga leži u sposobnosti spajanja onoga što je vani s onim što leži unutra, spajanja tržišta i poslovanja, kupca i dioničara, kreativnosti i analize, obećanja i realnosti, današnjice i budućnosti

Za baviti se marketingom danas treba biti genij. Tržišta su kompleksna, kupci zahtijevaju sve više i konkurencija je intenzivna, a marketing unosi pronicljivost i kreativno razmišljanje što posao čini inovativnim. Međutim, mora se uključiti analitičku i komercijalnu oštroumnost koja pokreće strategiju, inovativnost i profitabilni rast.

Prateći vizije Applea i pronicljivost Zare, strastvenost Nikea i nepoštivanje Jones Sode, poduzetnički duh Jet Bluea i uzbudljivost Agent Provocateura, vidljivo je da vodeći brandovi i marketinški stručnjaci danas djeluju i razmišljaju na drugačiji način.

Genijalnost marketinga leži u sposobnosti spajanja onoga što je vani s onim što leži unutra, spajanja tržišta i poslovanja, kupca i dioničara, kreativnosti i analize, obećanja i realnosti, današnjice i budućnosti.

Knjiga marketinškog gurua Petera Fiska, iskusnog stratega i marketinškog stručnjaka koji je radio u nekim vodećim svjetskim tvrtkama, uključujući Coca-Colu, Microsoft i Vodafone... je pronicljiva, provokativna i inspirativna te povezuje izazove i mogućnosti u marketingu danas, pokazuje kako ubrizgati injekciju marketinške genijalnosti u posao da rezultat bude izvanredan.

 Moderna vremena Info

 


Reci što misliš!