Kultura

Pula

Vizualni identitet Pulskog filmskog festivala još nije izabran

Vizualni identitet Pulskog filmskog festivala još nije izabran

Po riječima predsjednice povjerenstva Jerice Ziherl ni jedno od prispjelih rješenja nije dostatno kvalitetno za plakat, niti inovativno i suvereno za prepoznatljivost i kvalitetu filmskog festivala

Ravnateljica Javne ustanove Pula film festivala Zdenka Višković-Vukić na jučerašnjoj je konferenciji za novinare u Puli rekla kako prosudbeno povjerenstvo nije izabralo nijednu od 60 prijava prispjelih na natječaj za izbor idejnog rješenja vizualnog identiteta idućega 55. festivala igranog filma u Puli.

Ipak, rad zagrebačkog studija DZN studija, odnosno Tomislava Vlainića, Lade Vlainić i Ivana Doroghyja zainteresirao je povjerenstvo jer je, po riječima Zdenke Višković-Vukić, inovativan i suvremen, što odgovara ovogodišnjem festivalu, posvećenu upravo mladim glumcima. Stoga bi ga trebalo doraditi, a ako autori to ne prihvate, vizualni identitet će izraditi netko od dosadašnjih dizajnera, bez javnog natječaja, dodala je.

'Ako autori prihvate naše uvjete, ta će ideja biti dorađena', istaknula je producentica Festivala Tanja Miličić, dodavši kako je riječ o urbanom plakatu koji predstavlja mladića i djevojku sa stiliziranom pulskom Arenom istetoviranom na koži ruke. To se zapravo, kako je rekla, 'veže uz ideju Festivala koji će biti posvećen mladim glumcima i glumicama'.

Po riječima predsjednice povjerenstva Jerice Ziherl ni jedno od prispjelih rješenja nije dostatno kvalitetno za plakat, niti inovativno i suvereno za prepoznatljivost i kvalitetu filmskog festivala.

Natječajni rad trebao je sadržavati idejno rješenje vizualnog identiteta 55. festivala s Arenom kao prepoznatljivim mjestom održavanja festivala, tekstom i nadnevkom (55. Pula, 19.-26. srpnja 2008.) te, ali nije bilo obvezno, slogan na hrvatskom jeziku, podsjetila je Jerica Ziherl.


Reci što misliš!