Kultura

Riječke ljetne noći 2011.

Počinje nagradna igra All inclusive - Riječke ljetne noći

Počinje nagradna igra All inclusive - Riječke ljetne noći

Dobitnike nagradne igre očekuje potpuno poseban doživljaj Rijeke za dvoje

Nagradna igra All inclusive - Riječke ljetne noći osim što promovira festival Riječke ljetne noći, udružila je riječke snage kako bi Rijeku predstavila i brendirala kao pravu turističku destinaciju, destinaciju koja pruža cjelovit doživljaj.

Najbolji povod za razvoj kulturnog turizma svakako su Riječke ljetne noći, koje već osmu godinu zaredom Riječanima, ali i njihovim gostima predstavljaju bogat i mozaičan kulturni program.

Dobitnike nagradne igre očekuje potpuno poseban doživljaj Rijeke za dvoje: VIP ulaznice za Riječke ljetne noći, tj. operu Cavalleria Rusticana ili predstavu Baba Jaga je snijela jaje, noćenje u Hotelu Bonavia, ručak ili večeru u restoranu Le Mandrać, shopping kroz poklon paket L'Occitane, kao i razgled znamenitosti Rijeke turističkim autobusom uz pratnju vodiča.

Ova bogata i vrijedna nagradna igra odvijati će se na portalu www.teklic.hr, kroz dva kruga. Prvi krug započinje 20. lipnja, a nagradna igra traje do 10.srpnja. Kako bi osvojili All inclusive tretman čitatelji će morati odgovoriti točno na postavljena pitanja vezana za sudionike nagradne igre, a najsretniji će imati priliku doživjeti sve čari Rijeke.

Koncept All inclusive- Riječke ljetne noći osmislila je i realizirala marketinška agencija Libra, ujedno i izdavač Teklića, a projekt podržava HNK Ivana pl. Zajca i TZ Grada Rijeke.

Nagradna igra zamišljena je u cilju brendiranja Rijeke kao važne turističke destinacije, u čemu kultura ima značajnu ulogu.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.