Kultura

U režiji Aide Bukvić

"Pluća" premijerno u subotu 26. studenoga u Teatru Exit

Zagrebački Teatar Exit sezonu nastavlja u subotu 26. studenoga premijerom predstave "Pluća" u režiji Aide Bukvić po tekstu suvremenog britanskog pisca Duncana Macmillana, najavljene kao duhovit, emotivan i brutalno iskren komad o mentalnom slalomu suvremene generacije kojoj je propitivanje imperativ.

Predstava je nastala u koprodukciji Teatra Exit i Gradskog kazališta Sisak, gdje će svoju premijeru imati u ponedjeljak 21. studenoga.

"Duncan Macmillan jedan je od najznačajnijih suvremenih britanskih književnika, čiji tekstovi preispituju probleme roditeljstva, klimatskih promjena te iscrpljivanja resursa našeg planeta. Upravo o tome govori i njegov zanimljiv komad 'Pluća', u čijem je središtu pozornosti par obrazovanih i ekoloških osviještenih mladih ljudi", stoji u najavi.

Oni - glume ih Jadranka Đokić i Amar Bukvić - recikliraju, gledaju dokumentarce i art filmove, čitaju knjige o pravim stvarima, voze se biciklima i kupuju od onih koji ne izrabljuju. No, također se i voze automobilima, kupaju u kadi i ponekad ostave vodu da curi bez prave potrebe.

Može li se imati dijete i istovremeno biti ekološki osviješten, tek je jedna od njihovih dvojbi koja će se pojaviti kada jednoga popodneva On "predloži dijete". Ona se, pak, previše brine, previše razmišlja i ima veliku, zaista veliku potrebu razgovarati o svemu, razmotriti stvari jer sve učinjeno mora biti i dobro promišljeno.

"'Pluća' su duhovit, emotivan, ponekad i brutalno iskren mentalni slalom generacije kojoj je propitivanje imperativ, a nesigurnost odavno postala stil življenja. Slalom prepun sumnji, strahova i potrebe za bliskosti, u kojem se neka vrata promaše, na nekima se izgubi previše vremena dok se neka zahvate baš onako kako treba, u pravom trenutku na pravom mjestu kada se ipak dogodi Život", dodaje se u najavi.

Scenografiju potpisuje Miljenko Sekulić, kostime je napravila Danijela Gotal Grgurač, za glazbu je odgovoran Willem Miličević, a za oblikovanje svjetla Marino Frankola.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.