
Od prvog ovoga mjeseca na snazi su nove, znatno više cijene usluga zadarske Čistoće. Istodobno, društvene mreže pune su kritika na čistoću u gradu, od toga da se ne odvozi reciklabilni otpad do toga da i sami građani i turisti odlažu smeće na neprikladan način.
Već danima i tjednima na najpopularnijoj grupi Trn u oku
Zadar na društvenoj mreži Facebooku traju rasprave prazne li
se spremnici za smeće redovito, te radi li gradska komunalna
tvrtka dobro svoj posao.
Nakon kritika građana da je primjerice kanta za smeće na plaži
Punta Bajlo prekrcana otpadom odgovorio je i jedan djelatnik
Čistoće.
– Ovako gospodo da vam odmah kažem za ovu sliku – ja svaki dan
čistim to na Punti Bajlo. Ovako mene dočeka svaki dan baš svaki
dan. Gdje ste u 5 ujutro kada čistim što me onda ne slikate???,
napisao je u komenatru radnik Čistoće.
Slijedi odgovor od direktora Čistoće Zadar Ivana Johna
Krstičevića.
– Problemi se rješavaju i sustav je normaliziran prije dva
tjedna.
Zbog novih ljudi koji su došli na terene nekada se dogodi da se
neka ulica preskoči, ali to onda odmah rješavamo.
Naravno da nam posao otežava i neodgovorno odlaganje otpada naših
korisnika, ali sezona je na samom vrhuncu i mi doista nemamo
vremena baviti se time tko je nepropisno odložio otpad nego je
naša intencija da to što prije saniramo i skupimo, pa i takav
nepropisno ostavljen otpad, odgovorio je Krstičević.