#zadra

Kroz projekt MADE IN-LAND predstavljeni modeli razvoja ruralnog turizma

U sklopu provedbe projekta MADE IN-LAND - MAnagement and DEvelopment of INLANDs, u organizaciji Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, održana je panel rasprava "Kako podići važnost brenda zaleđa i aktivirati dolazak turista?". Događanje je održano u petak 17. rujna 2021. godine u Zadru u Centru za kreativne industrije Zadar.

Cilj događanja bio je kroz uvodna obraćanja i panel raspravu
stručnoj i široj javnosti predstaviti projekt MADE IN-LAND te
mogućnosti i izazove koje donosi ruralni turizam.

Sudionike panel rasprave pozdravila je ravnateljica Agencije
ZADRA NOVA Marina Dujmović Vuković te naglasila važnost tema kao
što su razvoj turizma u zaleđu, obogaćivanje ponude, stvaranje
brenda i digitalizacija turističkih usluga. Također, istaknula je
kako je sve veći broj kuća za odmor u zaleđu pokazatelj bogatog
potencijala koje ono ima za razvoj turizma, a potencijal našeg
područja potrebno je adekvatno valorizirati.

“U ključnoj smo fazi projekta, gdje smo u suradnji s našim
partnerima razvili jedan teritorijalni brand, tj. tematski
koncept »Potraga za petim elementom«, koji uključuje niz alata i
aktivnosti kojima će se na zanimljiv i inovativan način
predstaviti potencijali zaleđa, objasnila je Jerak i naglasila
kako teritorijalni brend spaja gastronomiju, kulturno nasljeđe,
povijest i prirodne ljepote u zajednički turistički koncept, koji
ima za cilj motivirati turističke posjetitelje na otkrivanje
unutrašnjosti županije.”, istaknula je voditeljica projekta Sanja
Jerak.

Na panel raspravi “Kako podići važnost brenda zaleđa i aktivirati
dolazak turista?” govorili su: Dajana Marin, voditeljica Službe
za posebne oblike turizma Ministarstva turizma i sporta;
Robertina Vučković, voditeljica Odjela za razvoj poljoprivrednih
gospodarstava i razvoj poslovanja Ministarstva poljoprivrede;
Marta Pintur Bosna, dopredsjednica Udruge za ruralni razvoj Ravni
kotari; Mate Dušević, nositelj OPG-a Mate Dušević i dr.sc. Jurica
Grzunov s Odjela za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta
u Zadru.

Agencija ZADRA NOVA partner je u projektu MADE IN-LAND koji
okuplja ukupno devet partnera iz Jadranskih regija Hrvatske i
Italije, a glavni cilj mu je zaštita i valorizacija
neiskorištenih prirodnih i kulturnih potencijala kontinentalnih
dijelova partnerskih regija. Projektne aktivnosti uključuju
lokalne zajednice na području zaleđa i obale u suradnji s kojima
će se razviti teritorijalni brend, a kroz zajedničke marketing
planove i IT alate promovirat će se materijalna i nematerijalna
kulturna i prirodna baština. Projekt ukupne vrijednosti
2.218.069,31 EUR provodi se od 1. siječnja 2019. godine do 30.
lipnja 2022. godine u sklopu Programa prekogranične suradnje
Interreg Italija – Hrvatska 2014. – 2020.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest