
Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ) i Ministarstvo zdravstva intenzivirali su kampanju cijepljenja građana protiv covid-19 serijom video poruka na društvenim mrežama u kojima poznate osobe iz javnog života govore o svojim iskustvima s epidemijom i cijepljenjem protiv nje.
U video spotovima poznate osobe različitih zanimanja iz javnog
života Hrvatske govore o svojim iskustvima s epidemijom
covid-19 i cijepljenjem protiv te zarazne bolesti koja se
proširila cijelim svijetom.
Autor spotova je poznati hrvatski glumac i režiser Dejan Aćimović
koji je pred kameru doveo brojne kolegice i kolege glumce,
televizijske novinare, sportaše i trenere, pjevače i
kompozitore…, priopćio je danas HZJZ.
Svatko od poznatih osoba šalje poruku o svojem viđenju i
razlozima kako zaštititi svoje i tuđe zdravlje, te zašto u
cjepivu i cijepljenju vide najučinkovitiju mogućnost da se
nadvlada pandemija i život vraća u okvire sigurnosti kakvoj
većina stanovnika svijeta teži već drugu godinu.
“Ovakvom kampanjom u kojoj poznate osobe iz javnog života potiču
svoje sunarodnjake da se povećava broj cijepljenih osoba Hrvatska
postaje dio zajednice država EU koje teže da se dosegne broj onih
koji će primljenim cjepivom omogućiti stvaranje kolektivnog
imuniteta kao poželjnog cilja u učinkovitijoj zaštiti od zaraze,
posebno od težih oblika bolesti i smrtnih posljedica”, istaknuo
je ravnatelj HZJZ Krunoslav Capak.
Dodao je kako je u otvorenoj zemlji kakva je Hrvatska, kao jednoj
od najprivlačnijih turističkih država Mediterana, posebno važno
postići što veći stupanj zaštite kako domaćeg stanovništva i
djelatnika u turizmu, tako i gostiju koji u velikom broju borave
ili su u dolasku na Jadransku obalu u jeku glavne turističke
sezone.
Ministar zdravstva Vili Beroš je naglasio da optimalnu zaštitu
cjepivom ili stečenim imunitetom osoba koje su već preboljele
zarazu možemo postići jedino uključivanjem svih građana, a
posebno vodećih ljudi u državnim tijelima, te u tvrtkama kako u
javnom tako i privatnom sektoru.
Beroš je pozvao sve političke aktere da se aktivno uključe u
kampanju cijepljenja, na nacionalnoj i na lokalnoj razini te je
najavio kako planiraju omogućiti građanima da cjepivo mogu
primiti i u ljekarnama, kao što je to bilo ranijih godina s
cijepljenjem protiv gripe.
Uz to, kako je rekao, liječnici u ordinacijama obiteljske
medicine su obavili dobar dio cijepljenja svojih pacijenata, a to
će činiti i nadalje. “Svi su preduvjeti stvoreni i vjerujem da će
se slika cijepljenih u Hrvatskoj poboljšavati iz dana u dan”,
istaknuo je ministar Beroš.
Video spotovi emitiraju se na Youtubeu, Facebooku i Instagramu, a
poruke prenose i drugi mediji kako bi doprle do što većeg broja
osoba širom Hrvatske. Cilj je, kako ističu u
HZJZ-u, potaknuti što više građana da dobiju informacije o
učinkovitosti cjepiva u zaštiti njihovog zdravlja i smanjivanju
mogućnosti daljnjeg širenja zaraze na druge ljude.



