
Ispred Turističko informativnog centra i Turističke zajednice grada Biograda "usidrio" se brod na suhom. Prekrasna morska tema, ambijent koji podsjeća na ljetovanje, bez sumnje će biti svojevrsna atrakcija na naše goste, kazale su nam djelatnice biogradske Turističke zajednice.
Riječ je dakako o već poznatom fotopoint-u koji privlači
turiste diljem svijeta, jer ih podsjeća na dane odmora ali i
ljepote ambijenta, destinacije u kojoj su boravili, a uz ovakve
fotografije bez sumnje će ih duže pamtiti i biti lijepa
uspomena.
Ova ideja turističke Zajednice grada Biograda upravo u ovo
vrijeme kada se zbog pandemije ograničavaju priredbe i koncerti,
druženja i drugi oblici zabave, pruža barem jedan od sadržaja
koji će im boravak u gradu učiniti zanimljivijim.
Brod kao simbol mora, sunce i plavetnilo, već su prepoznatljivi
morski ambijent, a grad Biograd na moru kao srce Jadrana, svakako
je dodatna zanimljivost ovog fotopointa. No samo fotografiranje
kao uspomena je jedno a objave na društvenim mrežama, točnije
Instagramu dodatna je dimenzija ovog projekta.
Naime, tijekom ljeta turisti koji se slikaju uz ovaj pano i te
fotografije objave na Instagram profilu, sudjelovati će i u
nagradnoj igri. Najbolja, najuspjelija, najzanimljivija ili
jednostavno “naj fotka” osvojiti će prigodnu nagradu Turističke
zajednice grada Biograda. I što još dodati, do svi na slikanje



